اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

پیشرفت 85 درصدی پروژه آبرسانی به طرح توسعه بندر شهید بهشتی

پیشرفت 85 درصدی پروژه آبرسانی به طرح توسعه بندر شهید بهشتی
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه آبرسانی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با پیشرفت 85 درصدی در دست ساخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی به فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار در قالب پروژه احداث شبکه معابر و تاسیسات زیربنایی این بندر در دستور کار قرار گرفته است.

وی برآورد اولیه برای اجرای این پروژه را 31.5 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تامین آب شرب و مصرفی مورد نیاز سرمایه گذاران، اسکله ها، شناورها، احداث سیستم آتشنشانی و شبکه اطفای حریق طرح توسعه بندر شهید بهشتی از اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه هزار و 856 مترمکعب خاکبرداری و هزار و 280 مترمربع برش آسفالت و 3 هزار و 410 متر لوله آتشنشانی و 3 هزار و 71 متر لوله آب انجام شده است.

گفتنی است: فاز یک پروژه شبکه معابر و تاسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی بندر شهید بهشتی چابهار با هدف احداث حدود 28 کیلومتر مسیرها و راه های دسترسی، اجرای 95 کیلومتر لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی، آتش نشانی و آبیاری، اجرای 185 کیلومتر سیم و کابل برق، مخابرات، اینترنت، اعلان خطر و ... در دست ساخت است. با اجرای این فاز حدود 114 هکتار از اراضی پسکرانه بندر چابهار ساماندهی و آماده واگذاری به سرمایه گذاران می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه