اخبار داغ

آخرین جزئیات بارندگی در جنوب استان کرمان؛

محور اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر مسدود است/ بازگشائی محورهای فرعی این منطقه تا پایان امروز

محور اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر مسدود است/ بازگشائی محورهای فرعی این منطقه تا پایان امروز
بر اساس گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بر اثر بارندگی روزهای اخیر در جنوب استان محور اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود قانعی فر در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بارندگی های صورت گرفته در سطح شهرستان رودبار جنوب گفت: روز گذشته در حوزه کوهستانی منطقه به دلیل جاری شدن سیلاب و رودخانه های فصلی قطعی برق 5 ساعته را در روستاها داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه با فروکش شدن آب در مسیر کوهستان قبل از غروب برق تمامی روستاها وصل شد، ابراز کرد: مسیر رودبار جنوب _ زهکلوت به سمت ایرانشهر و دلگان با توجه به اینکه تمام سیلاب ها جاری شده بودند تردد به سختی انجام می شد که صبح امروز با فرو کش شدن آب تردد کمی راحت تر شده است.

,

قانعی فر ادامه داد: مسیر مظفرآباد به کهنوج و آب سردوئیه به کهنوج به واسطه طغیان رودخانه ها مسدود است و در بقیه مسیرها مشکلی وجود ندارد.

,

فرماندار شهرستان رودبار جنوب عنوان کرد: امروز مدارس در مناطقی که ورودی برخی از روستاها که امکان تردد دانش آموزان به سختی انجام می شد تعطیل است اما از ظهر به بعد تردد به حالت عادی خود برخواهد گشت.

,

مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بارندگی های روزهای اخیر در جنوب استان گفت: تنها راه ارتباطی محور اصلی رودبار جنوب به ایرانشهر به دلیل وجود آبنما و جاری شدن سیلاب ها تا اطلاع ثانوی بسته است.

,

وی ادامه داد: محور فرعی رودبار به قلعه گنج و رودبار جنوب به کهنوج از مسیرهای مظفرآباد، بیژن آباد و آب سردوئیه دچار مشکل شده اند که با فرو کش شدن آب و اتمام بارندگی تا به امروز راه ها بازگشائی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه