اخبار داغ

الیاس حضرتی در گفتگو با دانا؛

اصلاح طلبان برای تکمیل لیست هایشان اختلاف نظر دارند

اصلاح طلبان برای تکمیل لیست هایشان اختلاف نظر دارند
نماینده لیست امید به وضعیت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: جریان اصلاحات برای ارائه لیست به اندازه کافی کاندیدا ندارد و باید منتظر بود و دید که آخرین اصلاحیه های شورای نگهبان چه می شود.
[

«الیاس حضرتی» نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس گفت: آخرین خبر همان است که شما خبر دارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضرتی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "دلیل انشقاق بین دو شورای «هماهنگی» و «سیاستگذاری» اصلاح طلبان برای ارائه لیست چیست؟" بیان داشت: این دو شورا منتظر هستند تا ببیند آخرین اقدامات شورای نگهبان چه می شود؛ آیا می توانند یک لیستی تهیه کنند یا خیر.

,

وی در خصوص توییت «محسن هاشمی» که گفته بود "اصلاح طلبان برای لیست دادن به قدر کافی کاندیدا ندارند" گفت: بله واقعا همین طور است و جریان اصلاحات برای ارائه لیست به اندازه کافی کاندیدا ندارد و باید منتظر بود و دید که آخرین اصلاحیه های شورای نگهبان چه می شود.

,

, ,

عضو لیست امید مجلس در پاسخ به این سوال که "چرا با وجود ادعای عدم وجود کاندیدای کافی توسط اصلاح طلبان برای ارائه لیست، برخی از احزاب مانند «حزب مردم سالاری» و «حزب کارگزاران» اعلام کرده اند که لیست می دهند؟ آیا اختلافی بین اصلاح طلبان وجود دارد؟" ابراز داشت: این سوال را باید از خودشان بپرسید و در واقع اختلاف نظرها برای تکمیل لیست است و اختلاف نظر دیگری ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه