اخبار داغ

امام جمعه گنبد کاووس:

افرادی که دل به مذاکره دارند سبب شهادت سردار سلیمانی شدند

افرادی که دل به مذاکره دارند سبب شهادت سردار سلیمانی شدند
امام جمعه گنبدکاووس گفت: افرادی که دل در مذاکره داشته و در ادامه مسیر حرکت انقلاب نیروهای اسلامی و مقاومت را مانع خود می دیدند سبب ریختن شدن خون سردار سلیمانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام محمود ترابی شب گذشته در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و شهدای فجر آفرین که در مسجد قائمیه برگزار شد؛  اظهار کرد: در جامعه دو گفتمان شکل گرفته که یکی از گفتمان ها ایستادگی در برابر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و احیا خط امام (ره) و نیروهای انقلابگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: در گفتمان بعدی افرادی معتقد هستند که کشور و انقلاب در خط نرمال قرار گیرد یعنی از انقلاب دست برداریم و به زندگی عادی خود برسیم که این اندیشه همه سرویس های جاسوسی و اندیشمندان غرب است و گره کار امروز کشور نیز می باشد.

,

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: این فکر توسعه گرایانه در راستای افکار آمریکایی شکل گرفته و ضد مسیر امام و رهبری در جامعه است.

,

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: زمانی که در کشور جلسه ای برگزار شد و در آن جلسه عنوان شد که عامل موفقیت آلمان و ژاپن حذف موشک های جنگی و نیروهای برون مرزی، است در همان جلسه شهادت سردار سلیمانی شکل گرفت و آنها این سردار را مانع موفقیت خود می دانستند.

,

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: بی تدبیری های بعضی از سران در گران کردن قیمت بنزین و ایجاد زمینه شلوغی و اعتراض در کشور سبب شد تا دشمن احساس کند که می تواند کشور را به مسیر دیگری هدایت کرده و به اضطرار، ما را پای میز مذاکره بنشاند.

,

وی گفت: هر کس دل در گرو مذاکره داده و نیروهای مقاومت و انقلابی را در کشور مانع توسعه و موفقیت می داند مسبب ریختن خون سردار سلیمانی است.

,

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: این افراد معتقدند که کشور نیار به وزیر و مسئولان انقلابی ندارد و اجرای  اقتصاد مقاومتی در کشور میسر نیست و بیشتر کشور نیاز به دولت و رئیس جمهور تکنوگرا دارد.

,

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گفت: مردم و نیروهای انقلابی با حضور خود در تشییع سردار سلیمانی رفراندوم ایجاد کرده و اعلام کردند که دست از مسیر انقلابی خود بر نداشته و همچنان در برابر توطئه های دشمنان مقاومت می کنند.

,

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما با حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی مسیر شهید حججی و سردار سلیمانی را ادامه داده و فرد انقلابی را انتخاب خواهیم کرد که ذوب در رهبری بوده و پیرو ولایت فقیه باشد تا مجلس شورای اسلامی ما به گونه ای عمل کند که سبب رضایت خاطر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه