اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات بروجرد:

۲ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در بروجرد انصراف دادند

۲ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در بروجرد انصراف دادند
رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: امروز 2 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در بروجرد انصراف دادند و هم اکنون تعداد کاندیداها به 37 نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بلوریان در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان بروجرد ۷۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد دو نفر انصراف دادند، ۲۶ نفر تایید صلاحیت و مابقی رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بعد از بررسی های لازم در مرحله بعدی صلاحیت تعدادی از کاندیداها تایید و تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت در شهرستان بروجرد به ۳۹ نفر رسید.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد عنوان کرد: امروز دو نفر از کاندیداها برای حضور در این دوره از انتخابات انصراف دادند که یکی از آنها خانم و یکی آقا بود.

,

بلوریان بیان کرد: هم اکنون تعداد کاندیداهای بروجرد ۳۷ نفر هستند که از این تعداد سه نفر خانم و ۳۴ نفر آقا بوده و لیست نهایی کاندیداها امروز چهارشنبه اعلام می شود.

,

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات گفت: تبلیغات انتخابات نامزدهای انتخاباتی از فردا پنج شنبه ۲۴ بهمن آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و انتخابات در روز دوم اسفند ماه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه