اخبار داغ

اسطوره فوتبال جهان این‌روزها حال خوبی ندارد!

اسطوره فوتبال جهان این‌روزها حال خوبی ندارد!
پسر اسطوره فوتبال جهان از اوضاع بد روحی و جسمی پله خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فوتبال بی شک محبوبیت دو چندانش را نسبت به رشته‌های دیگر در دنیا مدیون ستاره‌های پر فروغی چون پله، مارادونا ... و در دهه اخیر مسی و رونالدو است.

در این بین پله به لحاظ جنس فوتبال برزیلی وبیوگرافی زندگی طرفداران خاص خودش را دارد، که همواره اعتقاد دارند مروارید سیاه یا سلطان پله بهترین فوتبالیست تمام ادوار تاریخ بوده و هست.

بر اساس خبر رسانه برزیلیا، در این روزهای پله 79 ساله شرایط جسمانی خوبی ندارد و در چند سال گذشته چندین بار به دلایل بیماری‌های مختلف در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار گرفته است.

ادینهو فرزند پله در مورد آخرین شرایط جسمانی پدرش گفت: پدرم یک الگو و سمبل برای فوتبال جهان به حساب می‌آید از همه جای دنیا و از شخصیت‌های مختلف برای دیدار وی به خانه ما می‌آیند و وی افتخار فوتبال برزیل است.

وی افزود: پله دوست ندارد وقتی بیمار شد رسانه ها با خبر شوند اما الان وی شرایط خوبی ندارد.وی حتی قادر به تکان دادن پایش هم نیست و به همین خاطر دوست ندارد با کسی ملاقات کند.با وجود اصرار ما میلی به خارج شدن از خانه ندارد و بسیار از این مورد نگران و ناراحت است و منزوی شده است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه