اخبار داغ

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

انتخاب شهردار زنجان روز شنبه نهایی می‌شود

انتخاب شهردار زنجان روز شنبه نهایی می‌شود
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به جلسات برگزار شده، روز شنبه تصمیم نهایی در مورد انتخاب شهردار از سوی شورا اتخاذ می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کاندیداهای منصب شهرداری زنجان دیروز در جلسه‌ای برنامه‌های خود را به اعضای شورای شهر اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: سعید عباسی و سعید امیدی دو نفری هستند که برنامه کاری خود را برای شهرداری زنجان به شورای شهر اعلام کرده‌اند و اعضای شورا در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور دقت بیشتر برای انتخاب شهردار زنجان قرار شد تصمیم نهایی در این زمینه روز شنبه اخذ شود.

,

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اتفاق نظر شورای اسلامی شهر زنجان بر روی این دو نفر است، ادامه داد: اگر چه همین امروز هم می‌توان در این زمینه نظر داد اما برای بررسی بیشتر موضوع به شنبه موکول شد.

,

به گزارش موج رسا،12 دی ماه سال جاری بود که شهردار زنجان به همراه یک عضو شورا و شهردار منطقه 3 زنجان بازداشت شد و پس از آن احمدی معاون شهردار زنجان به عنوان سرپرست شهرداری زنجان منصوب شد.

,

با گذشت دو ماه هنوز وضعیت شهرداری زنجان مشخص نشده و این نهاد با سرپرستی اداره می‌شود در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده و قرار است شورا از بین دو کاندیدای اعلامی روز شنبه تصمیم نهایی را در این زمینه اخذ کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه