اخبار داغ

یادواره ۳۱۴ شهید محله اسد آبادی خرم‌آباد برگزار شد+تصویر

یادواره ۳۱۴ شهید محله اسد آبادی خرم‌آباد برگزار شد+تصویر
یادواره ۳۱۴ شهید محله اسد آبادی در مسجد امام جعفر صادق(ع) خرم‌آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، شامگاه چهارشنبه در ایام مقارن با چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره ۳۱۴ شهید محله اسد آبادی با حضور خانواده شهدا و عموم مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) خرم آباد برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

حجت الاسلام قدرتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان  در این مراسم با اشاره به آیات کلام الهی پیرامون حیات شهدا اظهار داشت: زنده کسی است که منشا اثر در عالم دارد؛ تشییع ۲۵ میلیونی سردار سلیمانی و به حرکت واداشتن شرق و غرب جهان به واسطه شهادتش، نشان از تاثیرگذاری شهیدان و زنده بودنشان دارد.

,

وی خطاب به مادران، پدران و خانواده های شهدا افزود: شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

, ,

, ,

این استاد دانشگاه با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید اجاقی که نوشته است «میزی که شما پشت آن نشسته‌اید بر دریایی از خون شهدا استوار است و شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارید» عنوان کرد: عمق این دست نوشته ابعاد مختلفی دارد مردم و مسئولان را با هم خطاب قرار داده است یک روی صحبتش با تصمیم گیرندگان، مسئولان و پشت نیزنشینان است و بخش دیگر نقش مردم است.

,

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند امسال بیان کرد: مردم هستند که مسئولان، تصمیم گیرندگان و قانون گذاران را انتخاب می کنند پس باید همانطوری که شهدای ما گفتند مسیرمان در تمام عرصه ها حسینی و زینبی باشد یا داخل میدان با حسین(ع) باشیم و یا همچون زینب کبری(س) عاشورا را زنده کنیم غیر از این مسیر یزیدیان است.

,

, ,

بخشی از وصیت نامه شهید اجاقی در زیر آمده است:

,

یاران ما رفتند در حالی‌که ناراحت آینده بودند و شما آیندگان هوشیار باشید که شهدا ناظر بر اعمال شما هستند و مبادا کاری کنید که روی این خون‌ها پا بگذارید، میزی که شما پشت آن نشسته‌اید بر دریایی از خون شهدا استوار است و شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارید! یا حسینی باشید یا زینبی در غیر این‌صورت یزیدی هستید.

,

در خاتمه از شما می‌خواهم که برای رضای خدا کار کنید، حرف بزنید، برای رضای خدا تمام سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کنید، دل‌سرد نشوید، زیرا خدا با شما است، زیرا آیه قرآن است که [می‌گوید] بعد از هر سختی یک آسانی هست: «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه