اخبار داغ

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه:

لازمه بقای انقلاب حضور نیروهای توانمند در مجلس است

لازمه بقای انقلاب حضور نیروهای توانمند در مجلس است
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: لازمه بقای نظام و انقلاب حضور نیروهای توانمند در مجلس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , بهروز همتی عصر امروز پنجشنبه در اجتماع معتمدین جبهه انقلاب شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین وظایفی است که انقلاب بر عهده ما گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این انقلاب باید زمینه ساز یک‌ حکومت جهانی باشد، افزود: تمام آزمون ها و فتنه های آخرالزمانی وظیفه تفکیک ایمان از نفاق را بر عهده دارند.

,

وی در ادامه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) در آخرین حج خود، خاطرنشان کرد: در این حجة الوداع پیامبر (ص) وضعیت آخرالزمان را بیان فرمودند و اگر سخنان ایشان را با وضعیت امروز جامعه جهانی مقایسه کنیم، می بینیم که پیش‌بینی‌های دقیقی داشتند.

,

 همتی بیان داشت: غربالگری های آخرالزمانی مومن را از منافق جدا می کند تا زمینه برای ظهور مهیا شود.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: در طول این ۴۱ سال، انقلاب اسلامی مسیر پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته است، به گونه ای که یک اندیشمند روسی اذعان داشت اگر تحریم هایی که بر ایران تحمیل شده بر ما تحمیل می شد ۶ ماه دوام نمی آوردیم.

,

همتی گفت: انقلاب هر چه به جلو حرکت می کند مردم پا به رکاب تر می شوند چنانچه در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم چه جمعیت عظیمی به میدان آمدند.

,

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند، انقلاب اسلامی ایران یکی از آزمون‌های بزرگ آخرالزمانی است و هرکس از قطار انقلاب پیاده شود بازنده خواهد بود.

,

همتی ادامه داد: انتخابات یکی از لوازم غربالگری آخرالزمان است و سخت ترین آزمون آخرالزمان آزمون ولایت‌پذیری است، چرا که قرار است ما زمینه ساز ظهور حق مطلق شویم.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده تا ولایت پذیری را به ما یاد دهد، گفت: کسانی که توانایی پذیرش امر ولی فقیه را داشته باشند در آخرالزمان نیز همین رفتار را خواهند داشت.

,

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را در اولویت عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر می خواهید جنگ نشود راه آن قوی شدن است و اگر قوی شدید دشمن به خود اجازه تعدی نمی دهد، لذا یکی از لوازم قوی شدن حضور پای صندوق رای است.

,

همتی حضور مردم ایران در پای صندوق های رای را در دنیا بی نظیر دانست و گفت: یکی از بهترین روش های تقویت نظام همین حضور پای صندوق‌های رای است،چرا که اگر دشمن از ما قدرت و قوت ببیند حساب کار را خواهد کرد.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: در بین کاندیداهایی که تایید صلاحیت شدند باید افرادی را برگزینیم که سرنوشت بهتری را برای ما و فرزندانمان رقم بزنند.

,

وی گفت: دولت باید حزب‌اللهی و چالاک باشد، اما مجلس محل جلوس است لذا افرادی را می‌خواهیم که در درجه اول خداترس و متقی باشند و در درجه دوم توانمند، اهل فکر، آشنا به مشکلات مملکت و قوانین و مقررات باشند.

,

همتی اظهار داشت: هدف اصلی ما بقاء نظام و انقلاب است و لازمه این امر حضور نیروهای توانمند در بدنه مجلس است که از حداقل ها، حداکثر استفاده را ببرند.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت:  باید کسانی به مجلس بروند که ولایت فقیه را قبول داشته باشند و خود را فدای ملت و مردم کنند نه اینکه منافع خود را بر مردم ترجیح دهند.

,

وی رعایت شئون و احترام گذاشتن به همه کاندیداها را امری ضروری دانست و گفت: امشب آخرین جمع‌بندی را به عمل خواهیم آورد و سه نفر کاندیدای اصلی شورای ائتلاف استان را معرفی خواهیم کرد.

,

همتی همچنین ضمن تسلیت چهلمین سالروز شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: همانطور که خون امام حسین(ع)، اسلام را زنده نگه داشت خون شهید سلیمانی هم که مظلومانه مورد هجمه قرار گرفت اسلام را زنده خواهد داشت و امیدواریم به زودی پوزه استکبار جهانی به خاک مذلت کشانده شود

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه