اخبار داغ

مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

حضور در انتخابات و هر رای نقش چشمگیری در اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد

حضور در انتخابات و هر رای نقش چشمگیری در اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد
آیت الله علیرضا اعرافی گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات و ریختن هر تک رای نقش چشمگیری در اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و با قدردانی از حضور چشمگیر مردم شهرستان در تشییع و تدفین شهید گمنام، حضور در مراسمات مختلف مرتبط با شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در خصوص شرکت در انتخابات پیش رو بیان داشت: حضور چشمگیر و دشمن شکن، قوی ، پرمعنا و پرشکوه ملت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری و ریختن هر تک رای به صندوق انتخابات امنیت شما، اقتصاد شما و قدرت مقاومت این ملت را بالاتر خواهد برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: حتی یک رای در بالا رفتن اقتدار و امنیت، عظمت و عزت ملت ایران سهیم است. از یک رای هم نباید گذشت، همه شما باید سربازی و پیام آوری باشید تا همه را پای صندوق رای دعوت کنید. ما از 50 درصد به بالا هر درصدی که بالا برویم دشمنان این کشور نا امید می شوند و قدرت ملت ایران افزایش پیدا می کند. هر تک رای و هر درصد حضور نقشی چشمگیر در اقتدار ملت ایران دارد و شرکت در انتخابات را وظیفه مهم و غیرقابل گذشت برای خودمان بدانیم.

,

امام جمعه میبد در ادامه اظهار داشت: در رقابت ها اخلاق و حرمت ها را رعایت کنیم.ستادهای انتخاباتی، رسانه ها، فضای مجازی و حامیان و همراهان نامزدها اخلاق و کرامت انسانی را رعایت کنند. مسئولین نیز باید نظارت کنند تا تخلفی از قانون صورت نگیرد. بنده نظر خاص، رسمی و اعلام شده ندارم، ملاک ها و معیارهای دینی و شرعی و آنچه که رهبری بدان اشاره کرده اند مد نظر قرار دهید و همه برای تشخیص درست وظیفه شرعی داریم. حضور قوی، اخلاق درست و انتخاب صحیح برای شکل گیری مجلسی قوی، نیرومند و در تراز انقلاب اسلامی نیاز است.

,

اعرافی با تاکید بر این موضوع که کشور مسایل مهمی دارد که نامزدها باید به آنها فکر کنند، ابراز داشت: عبور از اقتصاد نفتی، مبارزه با فساد و فقر، نظارت درست بر دستگاه های اجرایی، اهتمام به احیا و پیشبرد صنعت و کشاورزی، توجه به رفع بیکاری، توجه به جوانان، توجه به رشد فناوری و علمی و دفاعی کشور، کارآمدسازی قوانین کشور، داشتن نگاه درست بین المللی و توجه به استاد راهنمای کشور و برنامه کلان کشور ورهنمودهای مهم رهبری از جمله بیانیه گام دوم نکاتی مهمی است که نمایندگان برای حل آنها تلاش کنند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه هرکس برگزیده شد همه باید کمک دهند تا کارها پیش برود، تصریح داشت: ارزش های انقلابی باید مهم شمرده شود و روح تبلیغات و اقدامات ما باشد. این انقلاب بعد از چهل و یک سال در عالم موج و خریدار دارد برای اینکه حرف حق در آن است این را باید قدر دانست و از معیارها و ارزش های انقلاب یک قدم عقب ننشینیم و محکم آن ها را حفظ کنیم. در حوزه های انتخابیه عدالت در اقدام و تعامل لز نکاتی است که نامزدها باید به آن توجه داشته باشند و امیدواریم که انتخاباتی با همین شاخص ها و معیارها در پیش داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه