اخبار داغ

آیت‌الله سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نمازجمعه یزد:

شرکت در انتخابات به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست

شرکت در انتخابات به معنای نادیده گرفتن مشکلات نیست
امام جمعه موقت یزد گفت: مردم باید از فرصت حضور در انتخابات در راستای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور به خوبی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت‌الله سید جواد آیت‌اللهی امام جمعه موقت یزد با تاکید بر حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید از فرصت حضور در انتخابات در راستای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور به خوبی استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد ادامه داد: همه مردم باید به بررسی دقیق اهداف، برنامه‌ها و ویژگی‌های نامزدهای انتخابات اهتمام داشته باشند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

آیت اللهی افزود: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها به ویژگی‌های «اصلح» اشاره کرده اند؛ مردم باید خصوصیات و وضعیت نامزدها را بررسی کنند و با در نظر گرفتن مصالح نظام در انتخابات شرکت کنند.

,

امام جمعه موقت یزد با یادآوری این نکته که شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را در نظر می‌گیرد تصریح کرد: اصلح کسی است که مردمدار، ولایت محور، دشمن ستیز و خدمتگزار نظام باشد و به تکالیف خود نسبت به جامعه و مردم وفادار و پایبند باشد.

,

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت بالا در انتخابات از یک‌سو و انتخاب نامزدهای اصلح از سوی دیگر خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبار جهانی انتخابات پیش رو را به دقت زیر نظر دارند؛ بنابراین همه کسانی که به اسلام و انقلاب و آینده کشور دلبستگی دارند، باید انتخابات را بیش از پیش جدی بگیرند. کشور به مجلس انقلابی نیاز دارد.

,

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: شرکت درانتخابات به معنای رضایت از وضع موجود و نادیده گرفتن مشکلات نیست؛ ما مخالف دهن کجی به احکام اسلام، تبعیض، مفاسد اقتصادی، رانت خواری و دروغ هستیم و اعتراض خود را بارها اعلام کرده ایم اما چون در انتخابات پای اسلام و انقلاب و امنیت کشور در میان است به پای صندوق های رای می آییم.

,

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، هرکس به ایران علاقه دارد در انتخابات شرکت کند.

,

امام جمعه موقت یزد در  بخش دیگری از سخنان خود چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشت و از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن سنگ تمام گذاشتند و اینک نوبت مسئولان است که با تمام وجود در خدمت باشند.

,

وی همچنین فرا رسیدن میلاد مبارک حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت و بر اهمیت شناخت آن حضرت و الگوگیری از ایشان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه