اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

تردد سنگین و پرحجم در محورهای هراز و کندوان

تردد سنگین و پرحجم در محورهای هراز و کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان سنگین و در محورهای کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان و بارش باران در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم که سطح جاده‌ها را لغزنده کرد.

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، افزود: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان سنگین و در محورهای کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در محورهای استان درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

این مسئول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد: محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

قدمی خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف در محورهای مازندران  تاکید پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای استان است و باتوجه به این شرایط مسافران نیز سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با اشاره به اجرای ممنوعیت تردد تریلر‌ها در جاده هراز ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب افزود: ساعت ۱۳ تا ۱۶ امروز، جاده کندوان از کرج به سمت شمال و جاده هراز از رودهن به سمت شمال، یکطرفه می‌شود.

قدمی با بیان اینکه به علت بارش خفیف برف در ارتفاعات کندوان و هراز سطح این راه‌ها لغزنده است، از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن و نیز همراه داشتن تجهیزات زمستانی در این مسیر‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱، شبانه روز آماده اعلام آخرین وضع راه‌های استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه