اخبار داغ

آماده باش کامل در خلخال برای بارندگی های بعدی/ راه 30 روستا هنوز بسته است

آماده باش کامل در خلخال برای بارندگی های بعدی/ راه 30 روستا هنوز بسته است
استاندار اردبیل گفت: با توجه به پیش بینی دو بارندگی دیگر برف در شهرستان خلخال دستگاههای مختلف در این شهرستان در آماده باش بوده و ماشین آلات مورد نیاز به منطقه وارد می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو شب گذشته  در حاشیه بازدید از راههای روستایی خلخال اظهار داشت: از فردا شدت کمک رسانی ها بیشتر می شود و علاوه بر بازگشایی مسیر ها کمک های دیگر از قبیل ارسال آرد برای مصرف یکماهه به روستاها ارسال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به همکاری بخش دولتی ، خصوصی، شهرداری ، ماشین آلات پروژه های معدنی و راه آهن در بازگشایی راههای روستایی تصریح کرد: از راه مسدود شده ۱۳۰ روستای خلخال کمتر از ۳۰ روستا مانده که با تلاش مسوولان تا پس فردا بازگشایی می شود.

,

استاندار اردبیل اظهار کرد: در راههای روستایی ماشین آلات مورد نیاز مستقر می شوند تا به محض بارندگی و مسدود شدن اقدامات بازگشایی را انجام دهند‌.

,

بهنام جو با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران  از اولین لحظات بروز برف و کولاک در شهرستان حضور دارند، افزود: تمام نیازمندی های شهرستان از مرکز استان رصد و هماهنگی های لازم برای اعزام ماشین آلات و ارسال کمک های غذایی، آرد انجام گرفته است.

,

وی با اشاره به انباشت برف در داخل شهر خلخال افزود: تجهیزات شهرداری خلخال برای انتقال برف کم بوده که با افزوده شدن ماشین آلات برف داخل شهر به بیرون منتقل می شود.

,

استاندار اردبیل در ادامه با اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای اجرای تونل خلخال - اسالم اشاره کرد و گفت: اجرای این تونل خواسته اهالی خلخال بوده و ۱۳کیلومتر از طول این مسیر می کاهد.

,

وی بیان کرد: اجرای این پروژه از سال آینده آغاز می شود و موجب حذف پیچ خطرناک در این مسیر را کم می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه