اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف کشوربیان کرد:

مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم

مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم
غلامرضا حسن پور عنوان کرد: مجلس یازدهم به جهت همزمانی با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و شرایط منطقه ای و بین المللی پس از ترور ناجوانمردانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، نیازمند انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص انتخابات پیش رو عنوان کرد : مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که با انتخاب آگاهانه مردم به لحاظ رویکرد انقلابی و به لحاظ عملکرد کارآمد و قوی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات برای کشور ما و ملّت ما یک فرصت است و دشمنان از پشتوانه‌ی مردمی نظام بیشتر میترسند انتخابات را دست‌کم نباید گرفت؛ اصناف و بازاریان به عنوان بازوان قدرتمند همواره پشتیبان نظام بوده و خواهند بود و ضمن شرکت در انتخابات، مجلسی قوی را تشکیل خواهند داد.
,
 
,
غلامرضا حسن پورعنوان کرد: مجلس یازدهم به جهت همزمانی با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و شرایط منطقه ای و بین المللی پس از ترور ناجوانمردانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، نیازمند انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی از خصوصیات نماینده چنین مجلسی افزود: نماینده باید انقلابی باشد، شجاع وجهادی باشد، اهل اقدام و عمل باشد، دارای قدرت تحلیل باشد، برنامه محور و کارآمد باشد، فسادستیز وعدالتخواه باشد، گفتمان مقاومت را پاس بدارد، معتقدبه ظرفیت های داخلی باشد، مرزبندی روشن با فتنه داشته باشد و اهل استقامت در مقابل توطئه استکبار باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه