اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

گام اول انتخابات، حضور حداکثری است/نمایندگان مقدرات سیاسی نظام را رقم می‌زنند

گام اول انتخابات، حضور حداکثری است/نمایندگان مقدرات سیاسی نظام را رقم می‌زنند
کارشناس مسائل سیاسی گام اول انتخابات را حضور حداکثری دانست و گفت: نمایندگان مقدرات سیاسی نظام را رقم می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: انتخابات یک مقوله مهم در کشور است و از بین تمامی انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات افزود: رای دهندگان وظیفه دارند از بین نامزدهای انتخاباتی، افراد اصلح را انتخاب و راهی مجلس کنند و در این راستا باید دغدغه انتخاب فرد اصلح را داشته باشیم تا بتوانیم به درستی انتخاب کنیم و افراد شایسته منتخب شوند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر عدم انتخاب به صورت قومی عنوان کرد: شرکت کنندگان در انتخابات دقت کنند که از انتخاب به صورت قومی و قبیله ای خودداری کنند و افرادی که شایسته بوده و توانمندی اجرای این کار را دارند انتخاب شوند تا بتوانند در راستای قانوگذاری اقدامات موثری را انجام دهند.

,

وی بیان کرد: برای یک انتخاب اصلح، می طلبد که رای دهندگان ابتدا شاخص هایی را مانند صداقت، اخلاق، درستکاری و غیره را تعریف کنند و در هنگام رای دادن افرادی که بیشترین شاخص ها را دارند انتخاب شوند تا بتوان با این معیارها افراد در تراز جمهوری اسلامی را راهی مجلس کرد.

,

رهبران با اشاره به تبلیغات صادقانه تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی سعی کنند صادقانه صحبت کنند اما متاسفانه برخی متناسب با سلیقه دیگران شعار می دهند و بسیاری از این شعارها توخالی بوده و تنها هدفشان آرای بیشتر است.

,

وی اظهارداشت: نمایندگان قرار است در قانونگذاری کشور فعالیت کنند اما افرادی که وعده های غیر عملی می دهند و سفره های شام و نهار پهن می کنند به خطا می روند و نمی توانند نمایندگان خوبی باشند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر افزایش آگاهی در انتخابات افزود: این انتخابات یک انتخابات حساس است و باید با آگاهی و تحقیق لازم به افراد رای داد چرا که این افراد مقدرات سیاسی یک نظام را رقم می زنند.

,

رهبران عنوان کرد: گام اول در انتخابات حضور حداکثری است و گام بعدی انتخاب افراد اصلح است که هر چه حضور پرشورتر باشد، دشمنان ناکام تر می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه