اخبار داغ

هر برگ رای تیری به سمت دشمنان؛

۲ اسفند؛ روزی که ناامیدی سهم دشمن می‌شود

۲ اسفند؛ روزی که ناامیدی سهم دشمن می‌شود
مردم در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و نا امیدی را بار دیگر سهم دشمنان می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، انتخابات به روزهای داغ خود نزدیک شده و با آغاز ایام تبلیغات رسمی انتخابات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شور و شوق و فضای انتخاباتی در شهرهای کشور حاکم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

اما همیشه به ایام انتخابات و یا مناسبت های ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ها که نزدیک می شویم، دشمنان انقلاب و نظام یک راهبرد همیشگی را دنبال می کنند و آن حضور و مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و یا راهپیمایی ها است، راهبردی که همه ساله نیز با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکست مواجه می شود.

,

امسال نیز در حالی که کمتر از ۶ روز به دوم اسفند ماه و شروع رای گیری برای انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، دشمنان با امپراطوری رسانه ای و با یاری شبکه های اجتماعی دوباره دست به کار شده و همان راهبرد قدیمی خود یعنی دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام و مشارکت حداقلی را دنبال می کنند.

,

در مقابل این راهبرد دشمنان، رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری همه علاقه‌مندان به سرنوشت ایران اشاره و در سخنرانی اخیرشان در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم بر این موضوع  تأکید کردند و فرمودند: “راه‌پیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی دو آزمون بزرگ ملت ایران است و هرکس ایران و امنیت و آبروی وطن را دوست دارد، باید پای صندوق‌های رأی حاضر شود.”

,

ایشان در بخش دیگری از سخنان‌شان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و افزودند: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده‌ امنیت کشور خواهد بود، زیرا دشمنان از پشتوانه‌ مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»

,

هم چنین مسئولان مختلف کشوری، استانی و شهرستانی نیز در صحبت های خود بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید کرده و آن را خنثی کننده توطئه و نیزنگ دشمنان و روز یاس و ناامیدی دشمنان برشمرده اند.

,

هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است

, هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است,

در این زمینه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: همه باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

,

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با بیان اینکه هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است، افزود: در انتخابات باید به وظیفه خود عمل کنیم و با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را ناکام سازیم

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه معیارهای انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری بیان شده است، تصریح کرد: باید نماینده ای در تراز انقلاب و مطابق با معیارها و شاخص ها مانند چه کسانی برای انقلاب زحمت کشیده اند، مومن، ولایی، انقلابی، دلش برای اسلام و انقلاب بتپد، سرباز ولایت هستند، ایثارگری و با فرهنگ جبهه و شهادت آشنا هستند، اینها معیار و شاخصه است.

,

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است

, حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است,

امام جمعه میاندوآب  نیز بر لزوم اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشته و می گوید: حضور در پای صندوق های رای در واقع یک رزمایش مشارکت مردمی برای عقب راندن و ایجاد دلهره در دل دشمنان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی و مهم همه ما است، افزود: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید در پای صندوق های رای  حضور پرشور داشته باشند.

,

وی گفت: هر کس مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند، دشمن مردم است.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات و صحنه های مختلف تضمین بقای نظام است، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی به دنبال ناامیدکردن مردم هستند.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: دشمنان ما همان هایی هستند که جمعیت دهها میلیونی در تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را اندک اما حضور حداقلی را در موضوعات حاشیه ای با امپراطوری رسانه ای بزرگ جلوه می دهند.

,

حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

, حضور حداکثری و پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این زمینه با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، می گوید: دشمنان با امپراطوری رسانه ای خود به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند و حضور حداکثری و پرشور و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: معیارهای انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری بیان شده است و مردم نیز وظیفه دارند تا مطابق با بیانات مقام عظمای ولایت، برای تشکیل مجلسی انقلابی و در تراز انقلاب، نماینده ای که انقلابی و مدافع ارزش ها و انقلاب باشد را انتخاب کنند.

,

تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است

, تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است ,

فرماندار میاندوآب نیز در این زمینه با بیان اینکه برای اخذ آرای مردمی ۱۶۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب پیش بینی شده است نیز به خبرنگار ما گفت: از این تعداد ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند.

,

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه ۲۰۶ هزار نفر در حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: امسال ۱۰هزار و ۸۷۶ نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

,

وی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب مشارکت خواهند کرد، افزود: از افراد با تجربه در امر برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای استفاده خواهیم کرد

,

فرماندار میاندوآب گفت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است و کلاس های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی برگزار شده و در آینده نیز برگزار می شود.

,

قهرمانی تصریح کرد: در بخش مرکزی تعدا ۵۴ شعبه اخذ رای شهری و تعداد ۶۱ شعبه روستایی، در بخش مرحمت آباد تعداد ۵ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی و در بخش باروق نیز ۳ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه