اخبار داغ

مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی:

کمک‌های مردم همدان تقدیم سیل زدگان سیستان و بلوچستانی شد

کمک‌های مردم همدان تقدیم سیل زدگان سیستان و بلوچستانی شد
زینب بیات با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از همدان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد، گفت: این اقدام به همت موسسه هفت بهشت زندگی با همکاری موسسات خیریه و گروه‌های جهادی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: در روزهای وقوع سیل شاهد این بودیم که هر شخص در حد توان خود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه مجموعه های مردمی باید به کمک مردم سیل زده بیایند اقدام به مددرسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه موسسه هفت بهشت زندگی نیز خود را مستثنی از این فرموده رهبری ندانست و در این خصوص اقدام کرد، گفت: موسسه باهمکاری مسجد قدس  پیشاهنگی، خیریه نجف اشرف، گروه جهادی شهدای گمنام، موسسه حافظان کلام وحی و جامعه القرآن پایگاه شهید نوژه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی در این راستا کرد.

,

بیات با تأکید بر اینکه این اقدام با اهداف از پیش تعریف شده انجام شد، بیان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله این اهداف بود تا بنیان خانواده را استحکام ببخشد و فراخوان جمع‌آوری کمک‌هابه اطلاع عموم مردم رسید.

,

وی به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده اشاره کرد و افزود: با اعتماد مردم عزیز توانستیم در این راستا مبلغ ۳ میلیون ریال پول نقد، ۱۰۶ سری پوشاک بچه گانه، دخترانه و پسرانه و… جمع‌آوری کنیم.

,

مسئول مشارکت های مردمی موسسه هفت بهشت زندگی تصریح کرد: ۷ بسته کامل  اسباب بازی، ۲۰ پک کامل لوازم التحریر، یک تخته فرش، ۲۰ تخته پتو و دمپایی و… نیز جزو اقلام جمع‌آوری شده بود.

,

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد، خاطرنشان کرد: حسن اعتماد شهروندان عزیز منجر به اقدامی خیرخواهانه شد و امیدواریم بتوانیم همواره در این راستا گام‌های موثری برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه