اخبار داغ

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی فجر فردا برگزار می‌شود

اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی فجر فردا برگزار می‌شود
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با حضور علاقه‌مندان به موسیقی فردا اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی فجر در زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان همزمان با سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی ملی همراه با 9 استان کشور در زنجان از 24 بهمن ماه سال جاری آغاز به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: این جشنواره در سال گذشته همزمان با 5 استان با جشنواره ملی برگزار شد که امسال به 10 استان رسیده است و زنجان از فعالترین استان‌های کشور در برگزاری این جشنواره است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز نخست این جشنواره گروه موسیقی هنرستان هنرهای زیبای زنجان و گروه آشیقی خدایی به اجرای برنامه پرداختند.

,

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گروه "فردای جام" از استان خراسان رضوی شهر تربت جام در نخستین روز این جشنواره اقدام به اجرای موسیقی مقامی و محلی با هفت نوازنده و حرکت‌های آیینی و سنتی کرد، افزود: دیروز نیز نشست موسیقی آشیقی با حضور 30 نفر از اساتید این نوع موسیقی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت و امیدوارم نشست‌های تخصصی آوای موسیقی آشیقی در سال‌های آینده برگزار شود.

,

علیمحمدی با اشاره به اجرای گروه "خاطره گل‌ها" در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان در سومین روز جشنواره موسیقی زنجان، خاطرنشان کرد: گروه "کوبان ریتم" نیز به اجرای موسیقی کلاسیک و اصیل ایرانی پرداخت که با استقبال خوبی مواجه شد.

,

وی از برگزاری دوره آموزش ارکستراسیون امروز با حضور میر محمد رضایی صبح امروز خبرداد و گفت: امروز نیز دو گروه موسیقی آذری از جمله "پارلا" و "آرزولار" توسط هنرمندان زنجان در این جشنواره به اجرای برنامه می پردازند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 16:30 در فرهنگسرای شبکه سبز زنجان واقع در گلشهر کاظمیه برگزار و گروه ارغوان به اجرای برنامه می‌پردازد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه