اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

نمایشگاه فروش بهاره در زنجان برپا می‌شود

نمایشگاه فروش بهاره در زنجان برپا می‌شود
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: به منظور تعادل بخشی به عرضه و تقاضا، نمایشگاه فروش بهاره در زنجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا؛ اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, .,

وی با بیان اینکه طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده این نمایشگاه از 17 تا 23 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: تا کنون استقبال خوبی از سوی اصناف برای حضور در این نمایشگاه انجام شده است.

,

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه به منظور تامین مایحتاج ضروری ایام عید و با حضور استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که تا کنون چندین استان در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: اصناف و بازاریان با حضور در نمایشگاه بهاره اقدام به ارائه محصولات  و کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به تنظیم بازار کمک می‌کنند.

,

موسوی تصریح کرد: در این نمایشگاه اقلام مختلفی از جمله مواد غذایی و لبنی، شیرینی و شکلات، انواع آجیل، تنقلات، پوشاک، کیف و کفش و ظروف در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا ملزومات مورد نیاز مردم برای عید در این نمایشگاه عرضه شود، ادامه داد: تامین مایحتاج عمومی مردم و خرید بدون واسطه و کمک به اقتصاد خانواده‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

,

این مسئول حمایت از تولید کنندگان داخلی و عرضه محصولات به قیمت مناسب را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: این نمایشگاه برای بازدید و خرید عموم مردم پیش‌بینی شده است.

,

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور اصناف و بازاریان زنجان در گیلان و بررسی مشکلات این استان، خاطرنشان کرد: برخی روسای اتحادیه با حضور در این مناطق نیازها را بررسی کرده و اقلام مورد نیاز این جمع‌آوری و ارسال می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه