اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کرمان:

دیدن یک مادر شهید روح بزرگ حاج قاسم را متلاطم می کرد

دیدن یک مادر شهید روح بزرگ حاج قاسم را متلاطم می کرد
حجت الاسلام حسن علیدادی گفت: در خاطره ای از شهید قاسم سلیمانی به یاد دارم که دیدن یک پیرزن ۷۰ ساله که گمان می کرد مادر شهید است، روح بزرگ او را متلاطم کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ” راه آرمان “حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در کرمان امشب در مراسم تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت که با هدف بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در تالار ساحل برگزار شده بود، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها  گفت: نقش زن و مادر در جامعه بی نظیر و غیر جایگزین است، پدر به هیچ عنوان نمی تواند نقش مادر را در خانواده به عهده گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اندیشمندان غرب با ساعت‌ها مطالعه به این نتیجه رسیده اند که برای از بین بردن تمدن ها نیاز به لشکر کشی نیست بلکه تنها باید سه گام  برداشت از جمله آنکه در گام اول باید بحث تربیت و تعلیم با محوریت معلم را نشانه گرفت.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به اینکه سهم زن و به خصوص مادر در شکل گیری تمدن بسیار بالا است، بیان کرد: غرب در گام دوم به فروپاشی جامعه از طریق تمرکز بر خانواده ها با محوریت زنان اشاره می کند چرا که زن نقش کلیدی در جامعه دارد و اگر زن با روحیه و رویه دلخواه غرب عمل کند خانواده و بالطبع جامعه و در نهایت تمدن ازهم پاشیده می شود.

,

علیدادی اظهار کرد: غرب در گام سوم تاکید دارد که به دنبال خواص جامعه با محوریت نخبه های جامعه باید رفت تا جامعه فروپاشد.

,

وی ادامه داد: اسم یعنی علامت و نشانه یک واقعیت است؛ در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها بیش از صد اسم و کنیه وجود دارد که هر کدام بخشی از فضیلت های این بانوی بزرگ را توصیف می کند.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان بیان کرد: در کتاب علل الشرایع توضیح داده شده به این دلیل نام فاطمه را فاطمه گذاشتند که این بانو از همه شرها و معصیت ها به دور بوده و گناهی در وجود، رفتار و گفتار او وجود نداشته است.

,

حجت الاسلام علیدادی ضمن بزرگداشت مقام شهدا در خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:سه ماه قبل از شهادت ایشان در سفری به تهران در یک پرواز با او، هم صحبت شدم اما احساس کردم به صحبت هایم گوش نمی دهد.

,

وی ادامه داد: بعد از مدتی حاج قاسم به من گفت که دغدغه ای پیدا کرده ام و نمی توانم صحبت هایتان را گوش کنم، اجازه دهید دغدغه ام برطرف شود بعد با شما صحبت می کنم.

,

علیدادی توضیح داد: از او پرسیدم دغدغه تان چیست و حاج قاسم در جوابم  گفت که مادری ۷۰ ساله آن گوشه است احساس می کنم مادر شهید است.

,

وی تشریح کرد: حاج قاسم به سمت آن مادر رفت، کف هواپیما دو زانو در برابرش نشست و با او دقایقی صحبت کرد بعد از مدتی برگشت  و به من گفت که خدا رو شکر، مادر شهید نبود.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان تاکید کرد: دیدن یک مادر شهید، روح بزرگ سردار را چنین متلاطم می کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه