اخبار داغ

فرمانده سپاه کردستان:

دشمن می خواهد با ایجاد جو روانی مانع حضور مردم در انتخابات شود/ مردم به کاندیدایی رأی بدهند که عملگرا باشد

دشمن می خواهد با ایجاد جو روانی مانع حضور مردم در انتخابات شود/ مردم به کاندیدایی رأی بدهند که عملگرا باشد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم باید آگاهی و هوشیاری داشته باشند و فریب کاندیدایی که وعده‌های نابجا می‌دهد را نخورده و به کسی رأی بدهند که قدرت تشخیص مشکلات جامعه را داشته و فردی عملگرا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدصادق حسینی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با گرامیداشت چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در همه برهه ها اتحاد و وحدت بوده و خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، ,

سردار حسینی افزود: مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است چرا که این امر اجتماعی هم از نظر سیاسی و هم از نظر فرهنگی و اقتصادی حایز اهمیت است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر ایرانی نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کند حقی دارد و جمهوری اسلامی و قانون اساسی این حق را برای یکایک مردمان ما قایل است و ما وظیفه داریم که به دَین قانونی و شرعیمان عمل کنیم.

,

وی به استفاده آحاد مردم از این حق قانونی و شرعی اشاره کرد و عنوان نمود: حضور گسترده مردم از همه طیفها در انتخابات می تواند بیانگر این امر باشد که همگی نسبت به این امر احساس مسوولیت می کنند.

,

وی در ادامه عنوان نمود: مردم باید در انتخاب نمایندگان تمامی جوانب را مورد برسی قرار دهند تا بتوانند فرد شایسته را با انتخاب درست به عنوان وکیل خود به مجلس بفرستند چون مجلس جایگاه رفیعی دارد و بسیار مهم و تاثیر گذار است.

,

سردار حسینی گفت: هر آنچه که در جامعه ساری و جاری است باید از مجرای قانونی عبور بکند.

,

وی گفت: مردم باید در انتخاب افراد صالح دقت و افرادی را انتخاب کنند که قدرت تشخیص مشکلات مردم را داشته باشند و اولویتهای خود را بر مبنای رسیدگی به مشکلات مردم قرار دهند و نیازمندی های جامعه را تحلیل کرده و برای حل این نیازمندی ها برنامه و طرح داشته باشند.

,

سردار حسینی در ادامه گفت: نمایندگان باید بتوانند به عقیده و ایده هایی که دارند به نحو شایسته جامه عمل بپوشانند و از حق مردم در آن جایگاه توانایی دفاع کردن را داشته باشند بنابراین اگر ما فرد شایسته ای را انتخاب کنیم به نفع جامعه خواهد بود چون اگر خدای ناکرده فرد ناشایست انتخاب شود هرگز مجلس شایسته ای نخواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما باید افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کنیم که بتوانند در مقابل دشمن،استکبار و زر و زور هرگز تسلیم نشوند و افرادی باشند که از هویت ایرانی اسلامی با تصویب قوانین حمایت بکنند.

,

وی خطاب به کاندیداهایی که با وعده و وعید می خواهند اعتماد مردم را برای انتخاب شدن جلب کنند افزود: قانونی که در مجلس تصویب می شود برای دوره بلند مدت و کل جامعه اسلامی است و طبیعتا برای حوزه انتخاباتی محدودی نیست پس باید نمایندگان خود را به اندازه توانایی هایی که دارند به مردم معرفی کنند. وی از مردم خواست که به وعده های دروغ و تو خالی و عملیاتهای روانی یک سری از نمایندگان توجه نکنند و با درایت خود فرد صالح را انتخاب کنند.

,

سردار حسینی در پایان افزود: دشمن این روزها تمام تلاش خود را می کند تا با ایجاد جو روانی از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ممانعت کند پس مردم باید قدرت و توانایی تشخیص را داشته باشند و یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات و انتخاب فرد شایسته همبستگی و وحدت خود را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک نشان دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه