اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

اصلاح طلبان کاندیدا ندارند اما چند لیست می‌دهند/ روزنامه‌های اصلاح طلب هم لیست دادند + تصاویر

اصلاح طلبان کاندیدا ندارند اما چند لیست می‌دهند/ روزنامه‌های اصلاح طلب هم لیست دادند + تصاویر
اصلاح طلبان دروغ بزرگ خود را فراموش کرده اند و لیست های خود را در صفحه اول روزنامه هایشان نیز منتشر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان با حمله به شورای نگهبان بیان می کردند که کاندیدای انتخاباتی دیگر برای آنان در تهران نمانده که لیست بندی و آنرا به مردم معرفی کنند. آنها حتی از زبان «محمدرضا عارف» رئیس شورای سیاستگذاری اصلاحات و رئیس فراکسیون امید به حالت قهرگونه ای مطرح کردند، اصلاحات در تهران دیگر لیست نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما به یکباره شاهد ارائه لیست های مختلف اصلاح طلب از سوی این جریان سیاسی هستیم. احزاب مختلف از جمله «کارگزاران سازندگی»، «خانه کارگر» و  ... لیست داده اند. 
,
 
,
, ,
 
,
اصلاح طلبان دروغ بزرگ خود را حالا فراموش کرده اند و لیست های خود را در صفحه اول روزنامه های شان منتشر می کنند. 
,
 
,
دو روزنامه اصلاح طلب «مردمسالاری» و «ابتکار» لیست شورای هماهنگی اصلاحات با نام «ائتلاف بزرگ اصلاحات» را در صفحه اول خود منتشر کرده است.
, دو روزنامه اصلاح طلب «مردمسالاری» و «ابتکار» لیست شورای هماهنگی اصلاحات با نام «ائتلاف بزرگ اصلاحات» را در صفحه اول خود منتشر کرده است., دو روزنامه اصلاح طلب «مردمسالاری» و «ابتکار» لیست شورای هماهنگی اصلاحات با نام «ائتلاف بزرگ اصلاحات» را در صفحه اول خود منتشر کرده است.,
 
,
, ,
 
,
«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در همین رابطه با کنایه به دروغ های اصلاح طلبان مطرح می کند: « کسانی که می‌گفتند افراد کمی از جناحشان تایید شد چند لیست داده‌اند.»
, «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در همین رابطه با کنایه به دروغ های اصلاح طلبان مطرح می کند: « کسانی که می‌گفتند افراد کمی از جناحشان تایید شد چند لیست داده‌اند.», «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در همین رابطه با کنایه به دروغ های اصلاح طلبان مطرح می کند: « کسانی که می‌گفتند افراد کمی از جناحشان تایید شد چند لیست داده‌اند.»,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه