اخبار داغ

ضرغامی در مراسم چهلم شهید سلیمانی در سنندج:

شهید حاج قاسم شخصیت نیکوی خود را از فرهنگ والای کردها ودیعت گرفته بود

شهید حاج قاسم شخصیت نیکوی خود را از فرهنگ والای کردها ودیعت گرفته بود
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حاج قاسم یک قهرمان جهانی بودند و شخصیت نیکوی خویش را از فرهنگ والای کردها ودیعت گرفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی در سنندج اظهار کرد: کردستان و کردها شناسنامه ایران هستند و همواره از هزاران سال قبل ایران را تشکیل داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی افزود: قومیت ها در کشورما خود ایران هستند و به جرأت می توان گفت که حاج قاسم فرزند کردستان بودند.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی اظهار کرد: حاج قاسم شخصیت استثنایی تاریخ بشریت بود و می توان گفت که کردها سلحشوری, حماسه سازی, فداکاری را دارند و در کنار این صفت نیز دارای صفت جمال هستند.

,

وی افزود: در حوزه فرهنگ و هنر کردها پیشرو هستند و به لحاظ فکری, دینی و فرهنگی کردستان دارای ظرفیت های بزرگی است.

,

ضرغامی خاطرنشان کرد: تصویری که از کردستان منتقل شده است تصویر نادرستی است و این خطه سرشار از خوبی ها و زیبایی هاست.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: در فضای مجازی کارهای بی ربط دشمن را برای ما بزرگ می کنند اما باید جوانان کردستانی بدانند که فرهنگ بالایی دارند و شاخصه های فرهنگی مردم این منطقه بیش از پیش معرفی شود.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار کرد: ترامپ پس از ترور ضد انسانی حاج قاسم از ترس سپاهیان اسلام اعلام کرد که 52 نقطه فرهنگی ایران را می زند و اعتراض کل جهانیان را به دنبال داشت.

,

ضرغامی افزود: آمریکایی ها با این موضع ضدفرهنگی خود نشان دادند که با مردم ایران دشمن هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: ترامپ آمد و اعلام کرد که مردم ایران با آمریکا سرجنگ ندارند اما مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن مردم شریف ایران جواب ترامپ جنایتکار را دادند.

,

ضرغامی افزود: حاج قاسم دو ویژگی را داشت و آن ویژگی ها شجاعت, سلحشوری و یک سردار ایرانی بود و حاج قاسم یک سردار جهانی بود.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دنیا در این مقطع زمانی نیاز به یک قهرمان و پهلوان داشت و حاج قاسم این قهرمان جهانی بود.

,

ضرغامی افزود: شخصیت حاج قاسم یک شخصیت فرهنگی و اعتقادی بود و شخصیت این بزرگوار از فرهنگ والای مردم کردستان ودیعت گرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز ما با مکتب حاج قاسم مواجه هستیم و باید ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار را شناخت و بعد مردم داری, فراجناحی و انقلابی گری حاج قاسم را باید مدنظر داشته باشیم.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم مردم کردستان یک بار دیگر بینش سیاسی خویش را در عرصه انتخابات به جهانیان نشان دهند.

,

ضرغامی افزود: ما ملت ایران همانند یک زنجیر واحد هستیم و هرکس بخواهد در بین این صفوف به هم پیوسته خدشه بیاندازد در برابر آن خواهیم ایستاد.

,

وی اظهار داشت: انقلاب ما مردمی است و روز به روز قدرتمندتر می شود و کسانی که در جایگاه های نظام مسئولیت دارند باید بدانند که صاحب انقلاب مردم هستند.

,

ضرغامی اذعان کرد: کردستان یک استان مرزی است و زمینه های کار و اشتغال بسیاری در این استان وجود دارد اما علی رغم مشکلاتی که به دلایل مختلف در کشور داریم باید به جوانان میدان بدهیم و زمینه را برای نقش آفرینی هرچه بیشتر نخبگان جوان فراهم کنیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه