اخبار داغ

رصد میدانی از بازار مازندران؛

طاقچه بالای دلار برای خریداران/ طلا رکود قیمتی خود را طی امسال شکست

طاقچه بالای دلار برای خریداران/ طلا رکود قیمتی خود را طی امسال شکست
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: با طاقچه بالای دلار در بازار امروز، قیمت آن به 14 هزار و 200 تومان رسید و با این جهش قیمتی دلار، طلا نیز از قافله عقب نماند و با رکورد زنی قیمت خود طی امسال، به گرمی 532 هزار تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات و تغییرات بازار سکه و طلا در معاملات روز جاری اظهار کرد: دلار پا به کانال 14 هزار تومان گذاشت و با عبور از ابتدای مسیر، با بالا کشیدن خود، قیمت خود را به 14 هزار و 200 تومان رساند.

وی افزود: با توجه به این افزایش قیمت دلار در بازار، هر گرم طلا طی روز جاری، رکودهای قبلی خود طی سال جاری را شکست و در معاملات امروز، با قیمت 532 هزار تومان دادوستد شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت 5 میلیون و 250 هزار تومان خریدو فروش شد.

این فعال صنفی در خصوص قیمت نیم سکه و ربع سکه اعلام کرد: قیمت نیم سکه در بازار امروز به دو میلیون و 730 هزار تومان و ربع سکه به یک میلیون و 670 هزار تومان رسید.

نصیری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص حباب قیمتی انواع سکه در بازار بیست و هفتمین روز از بهمن‌ماه پاسخ داد: حباب قیمت سکه در بازار امروز 100 هزار تومان، نیم سکه 150 هزار تومان و ربع سکه 330 هزار تومان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه