اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

حمایت از سرمایه‌گذاران لرستان/ فرهنگ تعاون در جامعه نهادینه شود

حمایت از سرمایه‌گذاران لرستان/ فرهنگ تعاون در جامعه نهادینه شود
معاون استاندار لرستان به لزوم نهادینه شدن فرهنگ تعاون در جامعه تاکید کرد و گفت: در استان لرستان دست سرمایه گذاران را می‌بوسیم که در این شرایط اقتصادی بخواهند در مسائل اقتصادی و تولیدی سرمایه گذاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی ظهر امروز در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان لرستان برگزار شد با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار داشت: واقعیت امر این است که در این شرایط بسیار مهم و به نوعی سخت، اینکه هرکسی همت کند و بخواهد فرصت اشتغالی ایجاد کند چقد منشأ اثر و برای جامعه ما صرف نظر از اینکه این اقدام چه نفعی برای ایجاد کننده فرصت شغل دارد، مفید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 وی افزود: هیچ کار آفرینی به  دنبال ضرر اقتصادی و زیان  نیست جز اینکه علاوه بر نفع شخصی قطعاً اثربخشی مثبتی هم برای جامعه داشته باشد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: امروزه سرمایه داشتن نمی تواند خیلی ملاک کار باشد، اما کارآفرین بودن خودش سرمایه را ایجاد می‌کند و اینکه ما به واسطه طرح و ابداعی بتوانیم از هیچ و یا از کم کاری را ایجاد کنیم و شرایط و فضایی را ایجاد کنیم که جمعی راهم مشغول به کار کنیم و علاوه بر آن  نفع اقتصادی به حال خانواده و رونق تولید در این شرایط سخت برای مملکت مفید باشد بسیار ارزشمند است.

,

وی بیان کرد: در استان لرستان دست سرمایه گذاران را می‌بوسیم که در این شرایط بخواهند در مسائل اقتصادی و تولیدی  سرمایه گذاری کنند.

,

ثمینی گفت: متاسفانه در مسئله  اقتصاد همکاری‌های اقتصادی در بخش تعاون  ما خوب نیست، در تمام زمینه ها در کشور به نحو احسنت تعاون و همکاری داریم جز در مسئله اقتصادی البته در این زمینه کارهای بسیار زیادی شده ولی در این زمینه تعاون و همکاری خوبی نداریم.

,

وی تصریح کرد: اگر در بخش تعاون همه همت کنیم و بپذیریم که می‌شود با سرمایه‌های خرد  در کنار یکدیگر و با تقویت فکر اقتصادی و همکاری می شود  کارهای بزرگ انجام داد و اگر فرهنگ تعاون را به نحو احسن در جامعه نهادینه کنیم به ویژه در مسئله اقتصادی  می‌توانیم در مسئله اقتصادی موفق شویم  در عین حال برون رفتی از شرایط فعلی اقتصادی کشور به وسیله تشکیل تعاون داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه