اخبار داغ

نیاز مبرم روخانه جغین بشاگرد به پل دائم؛

راه ارتباطی ۵۶ روستا بشاگرد مسدود است

راه ارتباطی ۵۶ روستا بشاگرد مسدود است
فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد گفت: بارندگی های روزهای اخیر دربشاگرد باعث طغیان رودخانه جغین شد و هنوز هیچ گونه راه ارتباطی با ۵۶ روستا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمود سلیمانی، فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد درگفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه بارندگی های روزهای اخیر در بشاگرد باعث طغیان رودخانه جغین شد و هنوز هیچ گونه راه ارتباطی با ۵۶ روستا وجود ندارد،اظهارکرد: این روستا ها در اطراف رودخانه قراردارند که امکان عبور از آن تا فروکش نکردن آب وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با هیچ وسیله نقلیه سبک و سنگین عبور از این رودخانه امکان پذیر نیست.

,

فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد با اشاره به اعزام بالگرد برای انتقال یک خانم باردار در این مناطق گفت: این خانم در روستای دادکان قرار داشت  و با هماهنگی صورت گرفته با مرکز استان شرایط را برای امداد هوایی مهیا شد.

,

وی افزود: نیاز مبرم مردم بشاگرد امروزبه یک پل دائم است.

,

سلیمانی با بیان اینکه رودخانه جغین با کوچکترین بارندگی طغیان می کند و باعث گرفتار شدن مردم  در آن سوی رودخانه می شود، تصریح کرد: تا زمانی که فکر اساسی برای احداث پل دائم بر روی این رودخانه نشود شرایط به همین صورت باقی خواهد ماند.

,

وی به احداث پل موقت به دستور وزیر راه بر روی رودخانه جغین اشاره کرد و گفت: به دلیل شدت بارش ها و ظغیان زیاد رودخانه پل موقت را آب با خودش برد.

,

فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد با بیان اینکه تنها راه نجات مردم آن دست رودخانه جگین احداث پل است، عنوان کرد: شرایط این رودخانه پس از هر بارندگی این است که حداقل سه روز طول می کشد تا آبش فروکش کند و تا این زمان سپری نشود  امکان رفت و آمد وجود ندارد.

,

سلیمانی با اشاره به سیل دی ماه امسال در بشاگرد که باعث انسداد بسیاری از راه ها شد، خاطر نشان کرد: سپاه به کمک دیگر نیروهای امدادی توانستند راه این روستا ها به طور کامل باز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه