اخبار داغ

مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات:

۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس نظارت می‌کنند

۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس نظارت می‌کنند
حسین پور گفت: دو هزار و ۸۰۰ نفر بعنوان نماینده هیات نظارت بربرگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین پور مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان خراسان جنوبی گفت: دو هزار و ۸۰۰ نفر بعنوان نماینده هیات نظارت بربرگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: ۶۷۷ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات مجلس در استان در نظر گرفته شده که درهر شعبه ۳ تا ۶ نفر ناظر بسته به نوع شعبه (شهری یا روستایی) و ازدحام جمعیت حضور خواهند داشت.
,
 
,
مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات دراستان بیان کرد: ۱۳۵ بازرس شهرستانی و ۲۲ بازرس استانی هیات نظارت نیز در دوم اسفند فعالیت خواهند داشت.
,
 
,
حسین پور عنوان کرد: تمام تلاش شورای نگهبان این است تا با نظارت نمایندگان این شورا در کنار عوامل اجرایی و سایر عوامل شعبه، انتخاباتی سالم و قانونی برگزار کند.
,
 
,
وی با بیان این‌که ناظران هیات نظارت از تمام اقشار مردم اعم از کاسب، فرهنگی، کارمند و دانشجو هستند، گفت: این افراد برای انجام هر چه بهتر وظیفه خود، تاکنون در دو آزمون و چندین دوره آموزشی شرکت کرده‌اند و این آموزش‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد.
,
 
,
مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان  اظهار کرد: کار ناظران قبل از آغاز رای گیری با پلمپ صندوق‌ها با حضور تمام عوامل شعب آغاز می‌شود و تا پایان شمارش آراء و اعلام نتایج به فرمانداری‌ها ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه