اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

نماز زنگارهای روح را پاک می‌کند

نماز زنگارهای روح را پاک می‌کند
امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه پاکدامنی و داشتن حجاب برای زن یک ارزش است، گفت: کسانی که می‌خواهند حجاب را بردارند می‌خواهند ارزش زن را کم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب عصر در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم میاندورود در تکیه بالا سورک با بیان اینکه تکلیف یعنی مسئولیت پذیری، اظهار کرد: شما از امروز مسئول هستید هم نسبت به بندگان خدا و هم نسبت به خداوند و از امروز شایستگی مسئولیت پذیری را قبول کردید.

وی بیان کرد: شما از امروز جانشین خدا بر روی زمین هستید و انسان زمانی می‌تواند بنده واقعی خدا باشد که دستورات او را سرمشق زندگی خود قرار دهد.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه پاکدامنی و داشتن حجاب برای زن یک ارزش است، گفت: کسانی که می‌خواهند حجاب را بردارند می‌خواهند ارزش زن را کم کنند.

محمدنسب تصریح کرد: زن از منظر قرآن به منزله گوهر است و ارزش زن و مرد به تقوا الهی است و پاکیزگی و پاکدامنی از نشانه‌های ایمان است.

وی با بیان اینکه کینه و حسادت زنگارهای روح هستند، افزود: باید به نماز اهمیت بدهیم و طوری نماز بخوانیم که این زنگارها از بین بروند.

مدیر آموزش وپرورش میاندورود نیز در این مراسم، گفت: امروز باید با خدای خود عهدی مبنی بر فرزند صالح بودن و بنده‌ای خوب برای خداوند بودن ببندید.

حسین‌علی علیجانی با اشاره به اینکه امروز برای شما عید است همانند عیدهای دیگر، تصریح کرد: امروز باید به‌عنوان عبد صالح خداوند در جامعه زندگی کنید.

وی با بیان اینکه ما باید برای رسیدن به خداوند از مادرانی همچون حضرت فاطمه سلام‌الله علیها الگو بگیریم، اظهار کرد: کتاب قرآن دفترچه راهنمای زندگ ‌ما است و باید از زندگی پیامبران و ائمه خود درس بگیری ‌و تجربه کسب کنیم.

علیجانی خاطر نشان کرد: خداوند به انسان عقل داده تا خدا را بشناسیم و به او نزدیک‌تر شویم و عده‌ای را مامور کرد تا ما برای رسیدن به خدا از آنان راهنمایی بگیریم، خداوند پیامبران را فرستاد تا به‌عنوان یکی از مخلوقات خدا راه رسیدن به خدا را یاد بگیریم.

رئیس آموزش و پرورش میاندورود در پایان خطاب به مادران دانش آموزان گفت: وظیفه والدین بعد از اینکه فرزندش وارد عرصه سن تکلیف می‌شود دو چندان می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه