اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان عنوان کرد؛

نباید نامزدهایی از جنس سلفی بگیران با نمایندگان خارجی را انتخاب کرد

نباید نامزدهایی از جنس سلفی بگیران با نمایندگان خارجی را انتخاب کرد
صفی زاده گفت: مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را نخواهد پذیرفت که برای گرفتن عکس سلفی با نمایندگان خارجی بیش از دفاع از حقوق مردم شادمان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رسول صفی زاده، کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: شروع تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایانگر صف کشی سیاسیون و مدعیان دفاع از حقوق مردم در مقابل یکدیگر است. صف کشی ای که برای بدست آوردن آرای بیشتر و روانه ساختن کاندیداها به خانه ملت برای تکیه زدن بر کرسی است که هدفش دفاع از حقوق مردم و قانونگذاریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

پژوهشگر مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی نمایندگانی می بایست بر کرسی های سبز مجلس تکیه زنند که هم طراز انقلاب باشند و در راستای انقلاب و اسلام گام بردارند افزود: واضح است که این دوره از مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی را نخواهد پذیرفت که برای گرفتن عکس سلفی با نمایندگان خارجی بیش از دفاع از حقوق مردم شادمان باشند همچنین نمایندگانی را نخواهند پذیرفت که فرزندانشان در آن سوی مرزها زندگی می کنند و بر تجمل و اشرافیت خود می بالند و بی اعتنا به توانمندی های داخل به ویژه نسل جوان کشور هستند.

,

صفی زاده ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند نمایندگانی است که قدرت دفاع از حقوق مردم را داشته باشند و منافع شخصی، حزبی و گروهی را بر منافع مردم ترجیح ندهند و به مترسکی برای خالی نماندن صندلی مجلس تبدیل نشوند.

,

وی افزود: نمایندگان گام دوم می‌بایست دارای بینش سیاسی در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشند و نه تنها نماینده مردم حوزه انتخابیه خود باشد و به دفاع و حمایت از مردم حوزه انتخابیه خود بپردازد، بلکه خود را نماینده مردم ایران در خانه ملت بدانند.

,

صفی زاده تصریح کرد: در راستای انتخاب آگاهانه و هم طراز با انقلاب پیشتر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را تشریح کردند که در آن بر اتکاء به جوانان و نگاه خوشبینانه به آینده تأکید ویژه داشتند جوانانی که سرمایه انسانی کشور و گردانندگان چرخ های انقلاب در دهه های آتی خواهند بود.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان اضافه کرد: بر مبنای بیانات رهبرمعظم انقلاب، نمایندگان مردم در گام دوم انقلاب می‌بایست دارای ویژگی‌هایی چون پایبندی به ارزش‌های انقلاب و اسلام، صمیمیت و خدمتگذاری به مردم، استکبارستیزی، شجاعت و مقاومت در برابر فشارهای دشمن، مومن و با تقوا و متوکل به خدا، ساده زیستی و عدم اتصال به مراکز قدرت و ثروت، امانتداری و پاکدامن و فساد ستیز، اعتماد به توانمندی های داخل کشور به ویژه جوانان، صداقت و کارآمدی، داشتن روحیه جهادی و بصیر، با تدبیر و با برنامه، عدالت خواه و ملتزم به قانون و پایند به اقتصاد مقاومتی  و مروج سبک زندگی اسلامی باشند.

,

صفی زاده خاطرنشان کرد: بی شک با شرایطی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیان کرده اند باید گفت که مسیر و هدف مشخص شده و همه چیز به نوع انتخاب مردم بستگی دارد. انتخابی که آینده چهار سال کشور را تعیین خواهد کرد؛ اینکه  انتخابات نمایندگان مجلس از انتخابات ریاست جمهوری مهمتر است امری بدیهیست؛ چرا که نمایندگان مجلس هستند که به ریل گذاری قطار انقلاب همت می گمارند لذا هر انتخابی و تعرفه رأیی که مردم در دوم  اسفند 1398 بر صندوق می ریزند آینده آنها را ترسیم خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه