اخبار داغ

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه:

توجه به اقتصاد زود بازده راه حل رفع بیکاری است/ نماینده انقلابی به رای مردم جفا نمی‌کند

توجه به اقتصاد زود بازده راه حل رفع بیکاری است/ نماینده انقلابی به رای مردم جفا نمی‌کند
حجت الاسلام جلالی گفت: برای رفع بیکاری باید ابتدا به اقتصاد زود بازده و زود بارور توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید مصطفی جلالی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: به دلیل این‌که چندین سال در منطقه زیرکوه و پسکوه قائن خدمت کردم و به نوعی درد و مشکلات مردم را می‌دانستم و با مردم این منطقه بزرگ شدم و به منطقه احاطه داشتم وارد صحنه انتخابات شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص جوان‌گرایی اشاره کرد و افزود: همان طور که رهبر عزیزمان به موضوع جوان‌گرایی تأکید دارند بنابراین باید مدیریت‌های کشور را به جوانان بسپاریم.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه  بیان کرد: بسیار تأکید شده که باید به جوانان میدان داد چرا که جوانان آینده سازان و قلب محرک کشور هستند بنابراین پا در عرصه انتخابات گذاشتم تا به ندای رهبری لبیک بگویم.
,
 
,
جلالی با بیان این‌که امروز مجلس در رأس امور و در رأس امور مجلس نیز قانون گذاری است، عنوان کرد: مجلس نیرویی متخصص، متدین و جوان انقلابی می‌خواهد و به این دلیل که تحصیلات علم حقوق دارم تصمیم گرفتم کاندیدا شوم.
,
 
,
وی تصریح کرد: بحث جاده و راه آهن از ضروریات منطقه است به این معنا که امروز بسیاری از آسیب‌ها و مرگ و میرهایی که در جاده بر اثر تصادف رخ می‌دهد به این دلیل است که شرایط جاده‌های استان بسیار ضعیف است بنابراین از جمله اهداف کاندیدا شدنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی توجه به این امر نیز است.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه ادامه داد: امروز روستاهایی زیادی در منطقه برای آب آشامیدنی مشکل دارند که باید نگاه ویژه ای به آن‎ها داشت.
,
 
,
جلالی افزود: توجه به بحث آب کشاورزی، ساماندهی معادن بخش قائنات و زیرکوه، جذب خیرین، بالا بردن کیفیت دانشگاه، تصویب قوانینی که راهگشای مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی و منابع اراضی باشد از دیگر اهداف کاندید شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
,
 
,
وی با بیان این‌که در حوزه بهداشت و درمان در بخش قاینات و زیرکوه امکانات بسیار کم است، متذکر شد: امروز در بخش قاینات و زیرکوه مردم برای اندک بیماری به گناباد، بیرجند و مشهد مراجعه می‌کنند این نشان می‌دهد در حوزه درمان مشکل وجود دارد.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه  با بیان این‌که برای رفع بیکاری باید ابتدا به اقتصاد زود بازده و زود بارور توجه شود، گفت: اگر صنعت جدید را وارد بحث کشاوری شود و محصولاتی مانند زرشک و زعفران بسته بندی شوند برای جوانان نیز اشتغال ایجاد می‌شود.
,
 
,
جلالی با بیان این‌که امروز باید این را قبول کنیم که نمی‌شود همه جوانان پشت میز نشین شوند، عنوان کرد: اگر علم روز و فناوری را وارد بحث کشاورزی و ساماندهی کنیم منجر به تولید و اشتغال بسیاری از جوانان خواهد شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: ما باید به داشته‌هایی که در داخل استان است توجه کنیم و آنها را توسعه دهیم چرا که اگر تولید محصولاتی مانند زرشک و زعفران در استان توسعه پیدا کند به تبع شغل نیز ایجاد می‌شود و مشکل اشتغال نیز حل می‌شود.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه  با بیان این‎که نماینده انقلابی باید در خط رهبری باشد، یادآور شد: اگر نماینده مجلس انقلابی باشد حاضر نیست به رأیی که مردم به او داده اند، به خون شهدا و به آرمان‌های انقلاب جفا کند.
,
 
,
جلالی با بیان این‌که  بین مردم و در صحنه بودن نشان دهنده انقلابی بودن یک نماینده است، افزود: نماینده انقلابی باید هر چه در جهت منافع کشور باشد از آن حمایت کند و از هر چه به ضرر کشور باشد جلو گیری کند.
,
 
,
وی با بیان این‌که اگر بخواهیم منافع کشور را در نظر بگیریم باید همه با هم مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: استقلال در هر قوه‌ای وجود دارد و وظایف نیز مشخص است اما در کنارش باید همفکری و تعامل نیز باشد تعاملی که به نفع اقتصاد کشور و مردم باشد.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه بیان کرد: در برجام بیش از اندازه به غرب اعتماد کردیم؛ از همان ابتدا رهبر معظم انقلاب فرمودند به هیچ وجه اعتماد نکنید اما متأسفانه اعتماد شد و امروز برجام به نوعی نافرجام شد.
,
 
,
جلالی ادامه داد: ما باید به توانایی‌های درون کشور توجه کنیم چرا که برجام خسارتی به نظام وارد کرد که در نتیجه اعتماد بیش از اندازه مسئولان به غرب بود.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: FATF مورد تأیید نیست چرا که زمینه ورود جاسوس به کشور را مهیا می‌کند و به دستگاه‌ها و مردم ضربه می‌زند لذا به هیچ وجه مورد حمایت نخواهد بود.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه  عنوان کرد: خط چپ و راست بودن مهم نیست؛ سرباز نظام بودن، انقلابی بودن و آن مکتبی که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برای ما دیکته کرد مهم است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه