اخبار داغ

امکان سنجی راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خراسان شمالی

امکان سنجی راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خراسان شمالی
در راستای اجرای طرح جهاد روشنایی، بازدید و امکان سنجی شرایط راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی با همکاری گروه های جهادی سازمان بسیج مهندسین انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قائینی مسئول بسیج مهندسین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در گفتگو با عصر اترک با اشاره به این طرح گفت: در این ماموریت گروه  جهادی متشکل از بسیجیان متخصص شامل یک مهندس برق و یک مهندس عمران به عنوان کارشناسان بسیج ، پس از دریافت مشخصات مددجویان متقاضی به همراه کارشناسان اداره برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان خراسان شمالی اقدام به بازدید از منازل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

قائینی افزود: این فعالیت جهادی در راستای تفاهم نامه کشوری مشترک بهزیستی ، کمیته امداد ، سازمان مدیریت و صندوق کار آفرینی امید و بسیج مستضعفین به منظور احداث نیروگاه های خورشیدی 5 کیلو واتی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا می‌شود.

,

وی با بیان اینکه اجرای این تفاهم نامه از ابتدای دهه فجر با هدف گذاری نصب یک هزار و 500  نیروگاه در استان کلید خورد، گفت: برنامه ابلاغی سازمان بسیج مهندسین استان 400 نیروگاه برای سال 98 بوده است.

,

مسئول بسیج مهندسین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ادامه داد: تا کنون از یک هزار و 200 واحد مسکونی بازدید شده و 900 واحد جهت احداث مورد تایید قرار گرفته است.

,

قائینی تصریح رد: کارشناسان مربوطه در بازدید های خود استحکام بنا جهت اجرا روی پشت بام منازل ، سایه انداز ، دکل‌ها و تیرهای برق همجوار بام منازل، ایزوگام ، وجود و یا عدم وجود راه دسترسی به پشت بام و کنتور برق و مالکیت منزل را مورد بررسی قرار می دهند.

,

وی با ابراز امیدواری جهت ایجاد در آمد پایدار با استفاده از انرژی تجدید پذیر خدادادی در راستای تقویت بنیه مالی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خواستار گسترش این مهم توسط دستگاهای مربوطه و حمایت های استاندار از این طرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه