اخبار داغ

جهاد برفی در منطقه اوباتو؛

تلاش شبانه روزی سپاه کردستان در اوباتو/ راه ارتباطی ۲۰ روستای سقز و دیواندره بازگشایی شد + تصاویر

تلاش شبانه روزی سپاه کردستان در اوباتو/ راه ارتباطی ۲۰ روستای سقز و دیواندره بازگشایی شد + تصاویر
با تلاش شبانه روزی نیروهای سپاه سقز و به دستور سردار حسینی پس از دو هفته راه ارتباطی 20 روستای سقز و دیواندره و تعدادی از روستاهای آذربایجان غربی بازگشایی شد. این در حالی است که مسؤولین دولتی کردستان از این مسئله غافل شده و مشغول برنامه ریزی های انتخاباتی برای پیروزی کاندیداهای موردنظر خودشان هستند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در سه هفته گذشته بارش برف و کولاک شدید موجب قطع راه ارتباطی قریب به 400 راه روستایی در منطقه سقز، دیواندره و بیجار شد. رفته رفته این راهها بازگشایی شدند اما میزان بارشها در منطقه اوباتو به حدی بود که هنوز هم راه ارتباطی تعدادی روستا مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

بارش برف یک و نیم متری در این منطقه باعث شد برای چند روز مردم تعدادی از روستاها شب ها را در تاریکی و روزها را بدون آب، تلفن و گاز سپری کنند.

,

در این مدت سپاه از همان لحظات آغازین بارشها در کنار مردم بود و هنوز هم در مناطق مسدود شده حضور دارد و مشغول خدمات رسانی و بازگشایی راهها است.

,

سپاه سقز در سه روز گذشته راه ارتباطی 20 روستا از جمله گور باوه علی، کرفتو، علی آباد مران، حسین آباد مران، کلکه جار، کانی کبود، میرباشی کندی، بایزیدآباد، مسعودآباد، علی آباد کرفتو، شجاع آباد، کانی سور، قلعه کهنه و... را بازگشایی کرده و طبق مشاهدات میدانی خبرنگار ما بارشها در برخی از این مناطق یک و نیم الی دو متر بوده است.

,

سپاه سقز حتی به محدوده آذربایجان غربی هم ورود کرده و تعدادی از روستاهای منطقه تکاب را بازگشایی کرده است.

,

هنوز راه ارتباطی تعدادی از روستاهای سقز و دیواندره قطع است و سپاه کردستان نیز هنوز در منطقه حضور دارد، این در حالی است که مسؤولین دولتی کردستان از این مسئله غافل شده و مشغول برنامه ریزی های انتخاباتی برای پیروزی کاندیداهای موردنظر خودشان هستند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه