اخبار داغ

فرماندار مانه و سملقان:

مردم باید از وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس آگاه باشند

مردم باید از وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس آگاه باشند
فرماندار مانه و سملقان با اشاره به وعده های متعدد توسط کاندیداها، گفت: همه مردم باید از طریق پرسش از نخبگان جامعه و یا تحقیق کردن، با وظایف و اختیارات نماینده مجلس آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از مانه و سملقان، محمودرضا معموری، فرماندار مانه و سملقان در جلسه مجمع مشورتی بانوان با موضوع انتخابات، با اشاره به ضرورت حضور و شورآفرینی بانوان در انتخابات دوم اسفند، گفت: بانوان ما باید با بررسی و تحقیق گزینه اصلح را انتخاب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: بانوان با دعوت خانواده و اطرافیان خود به شرکت در جلسات کاندیداها می توانند عاملی شوند تا مردم برنامه کاندیداها برای نماینده مردم شدن را شنیده و بتوانند با آگاهی بیشتری به گزینه اصلح برسند.

,

معموری با اشاره به دادن وعده های متعدد توسط کاندیداها، تاکید کرد: همه مردم باید از طریق پرسش از نخبگان جامعه و یا تحقیق کردن، با وظایف و اختیارات نماینده مجلس آشنا شوند.

,

فرماندار مانه و سملقان، با بیان اینکه آگاه شدن جامعه نسبت به ابعاد مختلف انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: آگاهی مردم باعث مشارکت آگاهانه و پر شور در انتخابات شده و افزایش نشاط سیاسی و اجتماعی در سطح شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری و نیز انتخاب گزینه اصلح، خاطرنشان کرد: مردم با هر سلیقه ای باید در انتخابات شرکت کنند و با آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

فرماندار مانه و سملقان با اشاره به بکارگیری از ظرفیت بانوان شهرستان در اجرای انتخابات پیش رو، گفت: در حوزه های مختلف اجرا و بازرسی، تا جایی که امکان داشته از ظرفیت بانوان استفاده کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه