اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

قوی شدن در حوزه اقتصادی نیازمند مجلس قدرتمند است

قوی شدن در حوزه اقتصادی نیازمند مجلس قدرتمند است
حمید باقری گفت: قوی شدن حوزه اقتصادی که مشکل کنونی کشور است، نیازمند قوی شدن مجلس شورای اسلامی است..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حمید باقری در خصوص یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قسمت عظیمی از مباحث اقتصادی کشور به غیر از دولت به مجلس بر می گردد که قوانین و نظارت لازمی در این زمینه داشته باشد، این مجلس قوی با مکتب حاج قاسم به وجود می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب در خطبه نمازجمعه بعد از بحث مکتب حاج قاسم فرمودند که باید قوی شویم؛ ایشان ادامه دادند که در حوزه نظامی قوی هستیم و هر چند که آنقدر تقویت می کنیم که بازدارندگی متناسب برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

,

وی افزود: قوی شدن حوزه اقتصادی که مشکل کنونی کشور است، نیازمند قوی شدن مجلس شورای اسلامی است.

,

باقری با توضیح اینکه حاج قاسم در ورود نیروهای داعش به منطقه و در عین ناباوری در مقابل 7 هزار میلیارد دلار امریکایی ها آن ها را شکست داد، بیان کرد: اکنون هم اگر می خواهیم مجلس قوی داشته باشیم، مردم با همین مکتب به انتخابات ورود کنند و با مشارکت زیاد و انتخاب فرد اصلح اقدامی موثری انجام بدهند.

,

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب می فرمایند که این مشارکت حداکثری از انتخاب اصلح هم مهمتر است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با انتخاب افراد انقلابی اقتدار و بعد از آن امنیت به دست می آوریم، تصریح کرد: برای حوزه معیشت و اقتصاد هم که شده باید افراد انقلابی را به مجلس بفرستیم، آدم های انقلابی مانند حاج قاسم بدون هیچ چشم داشتی برای منافع ملی فعالیت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه