اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اتصال ترمینالهای طرح توسعه بندر شهید بهشتی به محورهای مواصلاتی/ تسهیل ترانزیت کالا از طریق بزرگترین بندر اقیانوسی کشور

اتصال ترمینالهای طرح توسعه بندر شهید بهشتی به محورهای مواصلاتی/ تسهیل ترانزیت کالا از طریق بزرگترین بندر اقیانوسی کشور
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با احداث جاده دسترسی بندر چابهار، شرایط اتصال استاندارد ترمینال های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به محورهای مواصلاتی مهیا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، اظهار کرد: با توجه به توسعه بندر چابهار، ایجاد زیرساخت های عمرانی، جانمایی تجهیزات مدرن و استراتژیک و رشد چشمگیر صادرات و واردات کالا از این بندر، توسعه زیرساخت های اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


وی از تکمیل زیرساخت های جاده ای اراضی پشتیبانی به عنوان یکی از پروژه های ضروری این بندر یاد کرد و گفت: اتصال استاندارد ترمینال های طرح توسعه بندر شهید بهشتی به جاده های مواصلاتی، سهولت دسترسی به ترمینال های کانتینری طرح توسعه و تسهیل ترانزیت کالاهای وارده به بندر چابهار از اهداف اجرای این پروژه است.

,
,


به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، پروژه احداث و تعریض جاده دسترسی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به طول 2.5 کیلومتر و با صرف 3.5 میلیون دلار اعتبار اجرایی شد که با اجرای این پروژه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به بلوار جنوبی و دروازه شرقی بندر و در نهایت به جاده های مواصلاتی متصل شده است.

,
,


آقایی، عرض این جاده را حدود 40 متر اعلام کرد و افزود: 6 باند رفت و برگشتی، بیش از 5 کیلومتر کانال جمع آوری آب های سطحی، سیستم کابل کشی و پایه های روشنایی، سیستم های آتشنشانی و هیدرانت، توسعه فضای سبز و سیستم آبیاری تحت فشار در راستای اجرای این پروژه در بندر چابهار ایجاد شده است.

,
,


وی افزود: با اجرای این پروژه برای 100 نفر فرصت اشتغال مستقیم فراهم شده است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه