اخبار داغ

رئیس خانه کارگر استان قزوین:

حضور حداکثری در انتخابات آینده کشور را می‌سازد/ با انتخاب نماینده‌ای اصلح وضع نابسامان اقتصادی را بهبود ببخشیم

حضور حداکثری در انتخابات آینده کشور را می‌سازد/ با انتخاب نماینده‌ای اصلح وضع نابسامان اقتصادی را بهبود ببخشیم
رئیس خانه کارگر استان قزوین گفت: این موضوع که در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم، قابل انکار نیست اما می‌توانیم با انتخاب نماینده‌ اصلح سرنوشت جامعه خود را رقم بزنیم و از وضع اقتصادی دشوار رهایی پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با صبح قزوین، درباره ضرورت شرکت در انتخابات اظهار کرد: مردم جامعه ما در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و متعاقبا نارضایتی‌هایی هم در بین آن‌ها وجود دارد؛ اما انتظار داریم که همه مردم حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشند چراکه این انتخابات بسیار سرنوشت ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: همه‌ ما باید در انتخابات حضور فعال داشته باشیم، چراکه دشمنان نظام چه در داخل و یا خارج کشور می‌خواهند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند اما باید با حضور پرشور خود، تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

,

رئیس خانه کارگر استان قزوین ابراز کرد: همه مردم باید در دوم اسفندماه حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای رقم بزنند؛ چراکه در بیرون از مرزها تلاش می‌شود تا حضور مردم کمرنگ شود اما باید با حضور در این موضوع سرنوشت ساز، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

,

هر رای، برای آینده کشور سرنوشت ساز است

, هر رای، برای آینده کشور سرنوشت ساز است,

وی عنوان کرد: اگر عده‌ای هم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند انتخابات انجام می‌شود؛ اما اگر یکایک ما برای رای دادن به پای صندوق‌های رای بیاییم، می‌توانیم سرنوشت خود را بهتر رقم بزنیم؛ چراکه اگر 70 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند مطمئنا نتیجه بهتری از حضور 30 درصدی خواهد داشت.

,

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: این موضوع که در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم، قابل انکار نیست اما می‌توانیم با انتخاب نماینده‌ اصلح سرنوشت جامعه خود را رقم بزنیم و از وضع اقتصادی دشوار رهایی پیدا کنیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه