اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال لرستان:

ادارات ثبت احوال لرستان تا پایان رأی‌گیری فعالیت دارند

ادارات ثبت احوال لرستان تا پایان رأی‌گیری فعالیت دارند
مدیرکل ثبت احوال استان لرستان گفت: ادارات ثبت احوال لرستان از ابتدا تا پایان رای گیری انتخابات دوم اسفند ماه فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی امانی پور در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: کلیه ادارات ثبت احوال استان آمادگی صد درصدی دارند که در کنار ستاد انتخابات لرستان در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، وظایف خود را نحوه شایسته ای انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ادارات ثبت احوال در  شهرستان ها، بخش ها و نمایندگی ها درسطح مناطق ماهرو، کوهدشت، کاکاوند  و زاغه که در مجموع ۱۸ اداره تابع ثبت احوال وسه نمایندگی در سراسر استان می باشند با حضور همه کارکنان و همکاران برای ارائه خدمات سجلی فعالیت دارند.

,

مدیر کل ثبت احوال استان عنوان کرد: در روز پنج شنبه و جمعه نیز ادارات ثبت احوال به عنوان پشتیبان ستاد انتخابات نیز فعالیت خواهند داشت.

,

وی بیان کرد: افرادی که درخواست مفقودی شناسنامه به ادارات دادند می‌توانند در راستای حضور باشکوه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری به ادارات ثبت احوال استان مراجعه و در اسرع وقت نسبت به صدور شناسنامه برای این افراد اقدام خواهد شد.

,

امانی پور گفت: افرادی که رای اولی هستند و امسال به سن ۱۸ سالگی رسیده‌اند اما به هر دلیلی تا به امروز شناسنامه خود را عکس دار نکرده‌اند می‌توانند به تمام ادارات ثبت احوال ها مراجعه کنند نسبت تعویض شناسنامه خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه