اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس عنوان کرد؛

نماینده مجلس باید دارای طهارت اقتصادی، سیاسی و اخلاقی باشد / کاندید هم طراز با انقلاب اسلامی و مردم را انتخاب کنیم

نماینده مجلس باید دارای طهارت اقتصادی، سیاسی و اخلاقی باشد / کاندید هم طراز با انقلاب اسلامی و مردم را انتخاب کنیم
پرفسور کامرانی با اشاره به حضور همیشگی هرمزگانی ها در صحنه های ملی گفت: مردم شریف هرمزگان از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه در مسائل دینی و انقلابی پیشگام بودند و در تمام انتخابات میزان مشارکت شان در مقایسه با دیگر استان ها نسبت به جمعیت بسیار بالاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروفسور احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس درگفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی اظهار کرد: در قانون اساسی به عنوان مهمترین سند قانونی در کشور جایگاه مجلس ونمایندگانش از فصل 62 تا ۹۹ به وضوح مشخص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه در اصل۷۶ نقش نظارتی مجلس به عنوان تحقیق و تفحص از همه دستگاه ها بیان شده است، افزود: در اصل ۷۷ نقش موثر مجلس در تصویب عهدنامه های داخلی و بین المللی مطرح شده است.

,

رئیس دانشگاه آزاداسلامی بندرعباس گفت: در اصل ۸۴ صراحت می کند که تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی فارغ از حوزه انتخابی شان نماینده همه ملت ایران هستند و این اصل جامعیت مجلس را نشان می دهد.

,

وی با بیان اینکه اصل ۹۱ قانون اساسی نقش شورای نگهبان را به عنوان نقش تکمیلی مجلس را بیان می‌کند، گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند جایگاه مجلس در راس امور است.

,

کامرانی با توجه به تحولات اخیر در کشور و منطقه، گفت: مردم ایران اسلامی باید مثل همیشه که در عرصه انتخابات حضور پرشور و گسترده داشتند امسال هم با حضور خود نقش موثر خود را بیشتر ایفا کند.

,

رئیس دانشگاه آزاداسلامی بندرعباس عنوان کرد: فارغ از همه بحث جناحی، حزبی و قومی و مذهبی باید سعی شود افرادی از بین نامزد ها انتخاب شود که هم طراز با انقلاب اسلامی و مردم و فادرا به انقلاب باشند.

,

وی با بیان اینکه باید کسی به مجلس راه پیدا کند که دارای شاخص های بیان شده از طرف مقام معظم رهبری هم خوانی داشته باشد، تصریح کرد: انتخابات باید ازهر گونه دو قطبی و چند قطبی به طوری که اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت شعاع قرارد دهد فاصله بگیرد.

,

کامرانی با بیان اینکه حضور پرشور مردم درانتخابات باعث شکست سیاست های پلید دشمنان خواهد شد، گفت: پایداری هر جامعه‌ به مشارکت حداکثری مردم آن جامعه بستگی دارد و مردم باید در تصمیم گیری های کلان کشور نقش موثری داشته باشند.

,

رئیس دانشگاه آزاداسلامی بندرعباس گفت: همانطور که مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن و تشییع پیکر سردار سرافراز مقاومت حاج قاسم سلیمانی حماسه آفریدند در دوم اسفند هم پرشورتر از همیشه پای صندق های رای خواهند آمد و نقش خود را در سرنوشت کشور نشان خواهند داد.

,

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه هرمزگانی ها در صحنه های ملی گفت: مردم شریف هرمزگان از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه در مسائل دینی و مذهبی و انقلابی پیشگام بودند و در تمام انتخابات میزان مشارکت شان در مقایسه با دیگر استان ها نسبت به جمعیت بسیار بالاست.

,

وی در خصوص ویژگیهای یک نماینده افزود: یک نماینده مجلس باید دارای طهارت اقتصادی، سیاسی واخلاقی باشد و باید کسی باشدکه نگاهش به توسعه استان نگاهی متوازن و پایدار باشد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس خاطر نشان کرد: کاندیدی را انتخاب کنیم که هم طراز با انقلاب اسلامی ومردم شریف هرمزگان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه