اخبار داغ

کربلایی:

خبرنگاری که حق نویسی می کند نباید گرفتار دادگاه شود

خبرنگاری که حق نویسی می کند نباید گرفتار دادگاه شود
حسن کربلایی ضمن اشاره به اهمیت به سرانجام رسیدن قانون جامع رسانه گفت: خبرنگاری که حقیقت را در نوشتارش بیان می کند نباید گرفتار راهروهای دادگاه ها شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کربلایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده ۳۰ سال سابقه و کار رسانه‌ای در حوزه مکتوب، سایبر و فضای مجازی دارم در این حوزه اشرافیت لازم را داشته و تمام مشکلات خبرنگاران اصحاب رسانه و روزنامه نگاران را با پوست و گوشت و استخوان خودم درک کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: کار رسانه‌ای علی‌رغم اینکه کاری شیرین و لذت بخش است اما استرس و اضطراب های فراوانی نیز به همراه دارد که بر سختی کار خبرنگاری می افزاید و چه بسا خبرنگارانی که در راستای رسالت حق نویسی در گیر پله های دادگاه ها هستند که باید این مسائل را مورد توجه قرار داد.
,
 
,
کاندیدای انتخاباتی مجلس از حوزه تبریز عنوان کرد: همانطور که برای اقشار مختلف خدمات و کمک های مختلف به لحاظ می شود قشر رسانه ای نیز لازم است از شرایط ویژه‌ای در راستای فعالیت خبرنگاری بهره‌مند شود هرچند اخیراً سختی کاری برای اصحاب رسانه تعریف شده که البته این سختی کار نیز به صورت صحیح اجرا نمی شود.
,
 
,
مدرس دانشگاه یادآور شد: بی تردید اگر به رسانه‌ها توجه داشته باشیم، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز رساتر و بهتر اعلام می‌شود پس باید در راستای تقویت جبهه انقلاب در کادرسازی به دنبال انسجام افراد انقلابی رسانه‌ای باشیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: متاسفانه قشر خبرنگار از جمله اقشار ضعیف جامعه است و به واسطه نوشتن حقیقت مرتب پایش به دادگاه ها باز می شود که در این زمینه لازم است قانون جامع رسانه که مغفول مانده است پیگیری و به سرانجام برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه