اخبار داغ

در آستانه انتخابات؛

هر رای تیری به سوی دشمنان است

هر رای تیری به سوی دشمنان است
مردم اردل؛ هر رأی که درون صندوق‌های رأی ریخته می‌شود تیری است که به چشم دشمنان اسلام، انقلاب و مملکت زده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ دوم اسفندماه فرا می‏رسد و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می‏شود. ملت همیشه درصحنه ایران که به دفعات مکرر صحنه ‏های عزت و عظمت آفریده و مسئولیت‏ شناسی خود را آشکار نموده است، برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه‏ می‏ آید تا با شور و شعور، از مقطعی سرنوشت‌ساز با سربلندی و افتخار عبور کند.
 
آری! چشم جهان و جهانیان به انتخابات 2 اسفندماه است و بار دیگر ثابت خواهد شد که مردم‌سالاری دینی به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم است.

مردم ولایتمدار شهرستان اردل همگام با سایر هموطنان با نزدیک شدن به روز دوم اسفندماه  با شور و نشاط آماده خلق حماسه ای دیگر هستند تا خاری بر چشم دشمنان باشند و تمامی دسیسه های بدخواهان نظام را نقش بر آب کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,

 
, ,
,

علی کهیانی یکی از اهالی روستای لبرابی از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل در جواب سوال خبرنگار جهانبین نیوز که آیا در انتخابات شرکت میکنید گفت:
همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور در انتخابات برای مردم هم یک وظیفه و تکلیف شرعی و هم یک حق است .

کهیانی افزود:هر رای ما یک تیر به سوی دشمنان انقلاب است؛ اگر عده‌ای در انتخابات حضور پیدا نکنند دل دشمنان نظام و انقلاب را شاد کرده‌اند.
 

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
, ,


ابراهیم طاهری یکی از جوانان شهر اردل در این خصوص اظهار داشت:باید با هر رأیی که می دهیم تیری به قلب دشمنان اسلام بزنیم و هر رأی ما مشتی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و در رأس آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل می باشد.

طاهری افزود:کسانی را باید انتخاب کرد که دشمن از آمدن آنها خوشحال نشود، مردمی بودن، آگاه بودن و شناخت کشور و مسئولان، استکبارستیزی و کار برای مردم انجام دادن از ویژگی های نماینده اصلح است که مردم باید اصلح را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه