اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

آبگرفتکی و ترافیک در خیابان‌های خرم‌آباد/ معابر به شدت لغزنده است

آبگرفتکی و ترافیک در خیابان‌های خرم‌آباد/ معابر به شدت لغزنده است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به آبگرفتکی و ترافیک در خیابان‌های خرم‌آباد گفت: درسطح شهر لغزندگی شدید معابر را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به شدت بارندگی دراستان لرستان اظهار داشت: با توجه به آغاز موج بارندگی از شب گذشته در استان لرستان و شهرستان خرم آباد سبب گره های ترافیکی در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود:با توجه به شدت  بارش باران به علت محدودیت دید در رانندگی به خصوص در حوزه شهری سبب ایجاد ترافیک شده و همچنین درسطح شهر  لغزندگی شدید معابر را داریم. 

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: به علت لغزندگی شدید خیابان های سطح شهر به علت بارندگی برخورد با عابرین پیاده افزایش پیدا خو اهد کرد بر همین اساس از عابرین محترم در خو است  داریم هنگام عبور از عرض خیابان عجله نکنند وبه طرفین خیابان توجه کنند.

,

وی بیان کرد:در سطح شهر خرم آباد در نقاط ابتدای خیابان رازی، ساحلی پل صفوی، گلدشت شرقی و پایین تر از میدان استانداری آبگرفتگی داریم که سبب  اختلال در تردد خودروها و ایحاد ترافیک شده است که در همین راستا از رانندگان محترم تقاضا داریم از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

,

سرهنگ چغلوند گفت: رانندگان محترم هنگام بارندگی دقت بیشتری به خرج دهند از سالم بودن برف پاک‌کن‌های جلو و عقب خودرو مطمئن شوند  و بسته به شدت باران، سرعت برف پاک کن را تنظیم کنند.

,

وی تصریح کرد: مردم می توانند با گرفتن شماره تماس ۸۸۲۵۵۵۵۵-۰۲۱ کلیه اطلاعات ترافیکی جاده ای و شهری را از مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا دریافت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه