اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان:

نصب هرگونه تصاویر تبلیغاتی کاندیداها بر روی خودرو ممنوع/ توقیف و جریمه اعمال می‌شود

نصب هرگونه تصاویر تبلیغاتی کاندیداها بر روی خودرو ممنوع/ توقیف و جریمه اعمال می‌شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: با توجه به پایان مهلت قانونی تبلیغات از ساعت هشت صبح امروز، در صورت مشاهده تصاویر منتصب به کاندیدا بر روی خودروها در سطح شهر علاوه بر متوقف شدن خودرو توسط راهنمایی و رانندگی اِعمال قانون خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به پایان رسیدن مهلت قانونی تبلیغات از ساعت هشت صبح امروز، در صورت مشاهده تصاویر منتصب به کاندیدا بر روی خودروها در سطح شهر علاوه بر متوقف شدن توسط راهنمایی و رانندگی اِعمال قانون خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: از کلیه رانندگان تقاضا داریم با توجه به پلیان مهلت تبلیغات هیچ گونه پوستر و عکس کاندیداهای مورد حمایت خود را بر روی خودرو نصب نکنند چرا که توسط دوربین های مدار بسته سطح شهر و ماموران راهنمایی و رانندگی سطح شهر مشاهده و با آنها برخورد خو اهد شد.

,

به گزارش سفیر افلاک یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفند در هفت حوزه انتخابیه در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود.

,

تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور از ساعت صفر بامداد پنجشنبه (۲۵ بهمن ماه) برابر قانون آغاز و بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور، پنج شنبه اول اسفند ماه ساعت هشت صبح به اتمام رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه