اخبار داغ

علمای اهل سنت شهرستان درمیان؛

نماینده انقلابی محافظ آرمان‌های نظام اسلامی است/ هویت کشور را با حضور در انتخابات نشان خواهیم داد

نماینده انقلابی محافظ آرمان‌های نظام اسلامی است/ هویت کشور را با حضور در انتخابات نشان خواهیم داد
مولوی حسینی گفت: انتخاب نماینده انقلابی بسیار مهم است چراکه نماینده انقلابی آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا را محقق می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی امام جماعت اهل سنت روستای درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن دعوت از مردم خراسان‌جنوبی و شهرستان درمیان جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یک اصالت قانون مداری است و هر ایرانی باید احساس تکلیف کرده و در انتخابات شرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: شرکت در انتخابات یک امر مهم و وظیفه ملی است لذا بر هر فرد واجد شرایط رای دادن، لازم است پای صندوق رای حاضر شده و به فرد اصلح رای دهد.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت روستای درمیان با بیان این‌که حضور حداکثری هویت ایران و استان را نشان می‌دهد، عنوان کرد: انتخاب نماینده انقلابی بسیار مهم است.
,
 
,
مولوی خالقی گفت: با توجه به ورود به گام دوم انقلاب اسلامی آینده‌نگری شرط بسیار مهمی است که نمایندگانی که قرار است در مجلس قانون‌گذاری کنند باید به آن توجه کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: فردی که قرار است نماینده مردم شود باید فردی انقلابی باشد که به قشر جوان، افرادی که به دنبال کار هستند و تاب تحمل تورم را ندارند توجه داشته باشد و با بررسی تمامی جوانب برای حل مشکلات راهکار ارائه دهد.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت روستای درمیان اظهار کرد: متاسفانه شاهد وعده‌هایی از سوی کاندیداها هستیم اما بعد از اینکه نماینده می‌شوند فراموش می‌کنند که چه وعده هایی داده‌اند.
,
 
,
مولوی خالقی افزود: نماینده باید مردمی باشد و با حضور در حوزه انتخابیه خود مشکلات و کمبودهای منطقه را بررسی و برای رفع آن با تلاش خیرخواهانه در مجلس اقدام کند.
,
 
,
مولوی سید محمد حسینی امام جمعه شهر طبس مسینا نیز در این خصوص اظهار کرد: شرکت در انتخابات به دلیل اینکه سرنوشت استان و کشور را رقم می‌خورد بسیار مهم بوده و می‌توان گفت یک وظیفه شرعی است.
,
 
,
وی با اشاره به دخالت‌های دشمنان در امور کشور و همراهی عده‌ای ناآگاه در داخل با بیگانگان، افزود: خوشبختانه مردم ایران بیدار هستند و انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده را وظیفه خود می‌دانند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: اگر عده‌ای به برخی دلایل در انتخابات شرکت نکند احتمال دارد فردی به عنوان نماینده به مجلس برود که نتواند اهداف مورد نظر مردم استان و شهرستان را برآورده کند لذا باید مردم حضور در انتخابات را جدی بگیرند.
,
 
,
مولوی حسینی گفت: مردم خراسان‌جنوبی و شهرستان درمیان همانگونه که طی سال‌های گذشته پای صندوق رای رفته‌اند این بار نیز با حضور خود فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: انتخاب نماینده انقلابی بسیار مهم است چراکه نماینده انقلابی آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا را محقق می‌کند و بهتر می‌تواند از مال و ناموس مردم و کشور دفاع کند و با جرات وارد میدان شود.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت شهر طبس مسینا گفت: فردی که در انقلابی بودن ضعف داشته باشد یقینا اهمیتی به نظام و انقلاب اسلامی نخواهد داد و این گونه نماینده ای در مجلس کارایی ندارد.
,
 
,
مولوی حسینی تصریح کرد: زمانی‌که نمایندگان ما در مجلس افرادی انقلابی باشند نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب خواهند کرد.
,
 
,
وی گفت: حضور نماینده انقلابی در مجلس شورای اسلامی به دلیل اعتقادی که به نظام اسلامی دارد بسیار مهم است و این چنین فردی گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا اظهار کرد: تاثیر کار نماینده انقلابی در مجلس مهمتر است و با دشمن شناسی که دارد از آسیب‌های احتمالی دشمنان به کشور جلوگیری می‌کند.
,
 
,
مولوی حسینی بیان کرد: یک کاندیدا قبل از برگزاری انتخابات باید در چهارچوب قانون به مردم وعده دهد نه این‌که وعده‌هایی را مطرح کند که بعدا توانایی انجام آن را نداشته باشد. 
,
 
,
وی ادامه داد: نماینده پس از انتخاب شدن باید برای رفع مشکلات صادقانه تلاش کند که در این صورت موفق خواهد بود اگر اینگونه باشد مردم به نماینده اعتماد کرده و برای رفع مشکلات همکاری خواهند کرد اما فردی که فقط به مردم وعده بدهد و توانایی انجام آن را نداشته باشد نباید از مردم توقع اعتماد و همکاری داشته باشد.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: نماینده باید با تقوا و معتقد به اسلام باشد و در راس همه عدالت را رعایت کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه