اخبار داغ

سقوط آزاد نماینده بویراحمد در مجلس با سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

سقوط آزاد نماینده بویراحمد در مجلس با سقوط هواپیمای تهران-یاسوج
گفته می شود یکی از عواملی که باعث افزایش شیب ریزش آرای زارعی شده است، موضع گیری وی در سال های نمایندگی مجلس بوده است که در برخی مواقع شاید ناخواسته در مقابل مردم قرار گرفته است و همین مساله موجب رنجش مردم و ریزش آرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس کمتر از 24 ساعت به زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم زمان باقی مانده است و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اماده خلق حماسه ای دیگر با حضور پرشور در انتخابات هستند تا فرد مود نظر خود را برای حضور در بهارستان مشخص کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, کمتر از 24 ساعت ,

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه حضوری پرشور در انتخابات داشته اند این بار نیز برای انتخاب نمایندگانی پای صندوق های رای خواهند رفت که بتوانند در سطح ملی از حق استان دفاع کنند و بتوانند در مواقع حساس بهترین تصمیم ها را برای پیشرفت و توسعه استان و احقاق حقوق مردم اتخاذ کنند.

,

یکی از مهمترین اتفاقات سال های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج بود؛ اتفاقی تلخ که نه تنها کام مردم استان بلکه همه ایران را تلخ کرد و تا سال ها از ذهن مردم استان پاک نخواهد شد.

,

دو سال و دو روز از ماجرای سقوط هواپیما می گذرد و تلخکامی آن همچنان ادامه دارد اما بروز برخی اتفاقات در ان روزها بر تلخی این ماجرا اضافه کرد؛ اندکی بعد نماینده بویراحمد، به جای آنکه سعی در بدست آوردن حق و حقوق بیشتر برایمان داشته باشد، حتی حاضر نشد در مقام دفاع از کودکان معصوم سانحه هواپیمایی در مقابل آخوندی در مجلس بر آید و در ماجرای استیضاح که می توانست مرهم کوچکی بر زخم بزرگ مردم استان باشد، اما سیاست مدارا را در پیش گرفت.

,

آیا نطق آتشین نماینده بویراحمد در مجلس نمیتوانست اکنون وضعیت را در فرودگاه یاسوج متفاوت تر کند، از سکوت در مقابل بلایی که سالها تحت عنوان محرومیت بر سرمان آوردند چه چیزی عاید مردم این استان شد، حتی رئیس جمهور هم وادار نشد تا سری به خانواده قربانیان بزند یا حتی در محفلی در تهران گرد آنان برآید.

,

سوال مهمی که وجود دارد این است که چرا باید سازشکاری را در پیش بگیریم و با چند وعده همچون کف بر روی آب، عزت و اقتدار خودمان را دچار خدشه کنیم و بعد از آن هم اتفاق جدیدی نیفتد، چرا باید سازشکاری را رویه خوبی بدانیم؟، کدام شهر و استان از سازشکاری موفقیتی بدست آمده است؟

,

یکی دیگر از مسائلی که در ماجرای سقوط هواپیما وجود داشت و همچنان نیز ادامه دارد پرونده باز سقوط آن و عوامل مقصر در این حادثه بود؛ در حالی که به طور خاص نماینده بویراحمد و دنا بای این ماجرا را پیگیری می کردف نماینده یک استان دیگر به هر دلیلی در چند نوبت ماجرای سقوط هواپیما را پیگیری می کرد اما خبری از نماینده بویراحمد و دنا نبود تا این که در ماه های منتهی به انتخابات در یک نطق در مجلس در این باره صحبت کرد.

,

علاوه بر ماجرای سقوط هواپیما، مردم شهرستان های بویراحمد و دنا نسبت به برخی موضوعات دیگر مانند ماجرای زمین های پتروشیمی سقاوه، و وعده های بر زمین مانده گلایه دارند.

,

گفته می شود یکی از عواملی که باعث افزایش شیب ریزش آرای زارعی شده است، موضع گیری وی در سال های نمایندگی مجلس بوده است که در برخی مواقع شاید ناخواسته در مقابل مردم قرار گرفته است و همین مساله موجب رنجش مردم و ریزش آرا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه