اخبار داغ

گزارش مردمی؛

علی‌رغم توطئه‌های دشمنان پرشورتر در انتخابات شرکت می‌کنیم/ وکیل دولت به مجلس نمی‌فرستیم

علی‌رغم توطئه‌های دشمنان پرشورتر در انتخابات شرکت می‌کنیم/ وکیل دولت به مجلس نمی‌فرستیم
شهروندان بیرجندی می گویند: رای می‌دهیم چون نمی‌خواهیم وکیل دولت وارد مجلس شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فردا دوم اسفند ماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
مردم ولایت‌مدار خراسان‌جنوبی مانند تمامی انتخابات های قبل فردا با حضور باشکوه خود بار دیگر کاندیدای اصلح و انقلابی را انتخاب و تمامی نقشه‌های دشمنان را نابود خواهند کرد.
,
 
,
در این راستا به سطح شهر رفتیم و با تعدادی از شهروندان گفت‌وگو کردیم.
,
 
,
کاظمی یکی از شهروندان بیرجندی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: فردا با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح و انقلابی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان می‌کنم.
,
 
,
وی افزود: به عشق مقام معظم رهبری، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای ایران زمین با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را نا امید خواهیم کرد.
,
 
,
این شهروند بیان کرد: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح وظیفه هر ایرانی است چراکه سرنوشت کشور ما با انتخاب افراد اصلح و انقلابی تعیین می‌شود.
,
 
,
حسینی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز در این خصوص اظهار کرد: فردا همه می‌آییم چون نمی‌خواهم برخی با "تکرار می‌کنم" وضع موجود اقتصادی را دوباره رقم بزنند.
,
 
,
وی با بیان این‌که انتخاب نماینده انقلابی به داشتن مجلس انقلابی منجر می‌شود، افزود: رای می‌دهم چون نمی‌خواهم وکیل دولت وارد مجلس شود. نمی‌خواهم آنهایی که از مردم دوری می‌کنند رای آورده و وارد مجلس شوند.
,
 
,
کاهش مشکلات اقتصادی با انتخاب نماینده انقلابی
, کاهش مشکلات اقتصادی با انتخاب نماینده انقلابی, کاهش مشکلات اقتصادی با انتخاب نماینده انقلابی,
 
,
محمدی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در این خصوص، اظهار کرد: انتخاب نماینده انقلابی به داشتن اقتصادی متکی به درون و پویا منجر خواهد شد و به لطف خدا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی خواهیم بود.
,
 
,
احمدی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه هر فرد است و من نیز فردا بر اساس وظیفه پای صندوق رای حاضر خواهم شد.
,
 
,
هجمه‌های دشمن بی تاثیر است
, هجمه‌های دشمن بی تاثیر است, هجمه‌های دشمن بی تاثیر است,
 
,
وی با بیان این‌که شایعاتی مبنی بر وجود ویروس کرونا و احتمال شیوع آن در اجتماعات در فضای مجازی و بین مردم مطرح می‌شود، گفت: این ها هجمه‌های دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است.
,
 
,
این شهروند اظهار کرد: افراد می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی از شیوع کرونا جلوگیری کرده و در مراسمات و برنامه ها شرکت کنند.
,
 
,
احمدی گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و به فرد اصلح رای ندهیم قطعا فردی نماینده خواهد شد که معیار و ملاک لازم را نداشته باشد و برای برطرف شدن دغدغه‌های ما کاری نخواهد کرد.
,
 
,
انتخاب حق هر ایرانی است
, انتخاب حق هر ایرانی است, انتخاب حق هر ایرانی است,
 
,
محبی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: اگر انتخاب نکنیم انتخاب خواهیم شد پس چرا وقتی جمهوری اسلامی ایران حق رای برای من در نظر گرفته است من این حق را از خود سلب کنم و در اختیار دیگران قرار دهم.
,
 
,
این شهروند تاکید کرد: از تمامی هم استانی ها دعوت می‌کنم با حضور پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح و انقلابی سرنوشت استان و شهرستان را به بهترین نحو رقم بزنند.
,
 
,
خسروی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز در این خصوص گفت: افرادی که شهید سلیمانی را به شهادت رساندند و از شهادت او خوشحال بودن اکنون انتخابات ایران را تحریم می‌کنند و دم از عدم حضور مردم پای صندوق های رای می‌زنند.
,
 
,
علی‌رغم توطئه‌های دشمنان پرشور تر در انتخابات شرکت می‌کنیم
, علی‌رغم توطئه‌های دشمنان پرشور تر در انتخابات شرکت می‌کنیم, علی‌رغم توطئه‌های دشمنان پرشور تر در انتخابات شرکت می‌کنیم,
 
,
وی افزود: وقتی توطئه های دشمنان شکست خورد دست به دامن ویروس کرونا شدند و می‌خواهند با ایجاد التهاب در جامعه مردم را از حضور پای صندوق‌های رای منصرف کنند اما مردم پر شور تر از همیشه در انتخابات شرکت می‌کنند و نماینده انقلابی انتخاب خواهند کرد.
,
 
,
غلامی یکی دیگر از شهروندان در این خصوص بیان کرد: حضور ملت باعث اقتدار و عزم راسخ ملت خواهد شد لذا وظیفه می‌دانم در انتخابا ت شرکت کنم.
,
 
,
وی اظهار کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و فرد انقلابی انتخاب نکنیم افرادی وارد صحنه خواهند شد که اهداف آنها با اهداف مقام معظم رهبری یکی نیست و چشم و گوششان به دنبال غرب خواهد بود.
,
 
,
این شهروند با بیان اینکه نماینده باید انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای باید انتخاب کنیم که مردمی باشد و درد مردم را بفهمد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه