اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت وگو با دانا:

تنها سخنگوی وزارت بهداشت باید درباره بیماری کرونا اطلاع‌رسانی کند/ هر کسی حق ندارد درباره این موضوع حرف بزند

تنها سخنگوی وزارت بهداشت باید درباره بیماری کرونا اطلاع‌رسانی کند/ هر کسی حق ندارد درباره این موضوع حرف بزند
قاضی زاده هاشمی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره بیماری کرونا گفت: وزارت بهداشت حتما باید مسئولیت خود را در چنین مواقعی درک کند و موضوع را متمرکز کرده و یک نفر در این خصوص به عنوان سخنگو اطلاع رسانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی راه دانا با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی اخبار مربوط به ورود ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور گفت: با توجه به شکل پخش خبر انتقاداتی وارد است. وزارت بهداشت روابط عمومی و مسئول دارد و او باید این موارد را اعلام کند. اینکه روسای علوم پزشکی دانشگاه های مختلف در این باره حرف می زنند، حتما در این حوزه شیطنتی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تاکید کرد: وزارت بهداشت حتما باید مسئولیت خود را در چنین مواقعی درک کند و موضوع را متمرکز کرده و یک نفر در این خصوص به عنوان سخنگو اطلاع رسانی کند. 
,
 
,
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: چنین رفتاری در شب انتخابات حتما ضد امنیتی است. 
,
 
,
قاضی زاده با بیان اینکه با این نوع اطلاع رسانی امنیت روانی جامعه را به هم می ریزد، گفت: این رفتار قطعا یک رفتار ضدامنیتی است و شورای عالی امنیت ملی باید سریع تر به این موضوع ورود کند و با متخلفین ماجرا برخورد قضایی انجام بدهد.
,
 
,
وی تصریح کرد: یک طرف ماجرا نیز روش های مقابله و قرنطینه و وظایف بهداشتی است که باید نهادهای مربوطه کار خود را در این زمینه انجام دهند. برای مهار بیماری روش های مشخص شده و استاندارد شده ای وجود دارد. این شیوه و طرز اطلاع رسانی نیست که بیایند و مردم را بهم بریزند و همه را نگران کنند که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی با توجه به اطلاع رسانی آشفته درباره ورود ویروس کرونا به کشور بیان داشت: متاسفانه اینها به دنبال به سایه بردن انتخابات و ایجاد تنش در شب انتخابات هستند. این رفتار هیچ معنی دیگری ندارد، امیدوار دستگاه قضایی ورود کند و موضوع را با جدیت رسیدگی کند.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان درباره روش های مقابله با بیماری کرونا گفت: روش هایی برای مقابله با این بیماری وجود دارد؛ یعنی اگر بیماری وجود دارد روش هایی برای قرنطینه بیمار و برخی اطرافیان آنها وجود دارد و سایر مردم نیز زندگی عادی شان را می‌کنند. از اطرافیان و مبدا سفر و کسانی که دنبالشان بودند، اینها مورد بررسی قرار می گیرند و کسانی که بیماری ویروسی دارند، تمام بستگان درجه یکشان، همسایه و کسانی که در ارتباط با وی بوده اند را پیدا می کنند و قرنطینه و آزمایش صورت می گیرد و در این میان افرادی که مبتلا نیستند را رها می کنند و کسانی هم که مبتلا شده اند را در هر صورت تحت درمان قرار می دهند.
,
 
,
وی در پایان با تاکید بر اینکه نحوه اطلاع رسانی این مسئله اشکال داشته است، بیان کرد: به نظر می رسد یک بی مسئولیت بزرگی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است. برای مقابله با این نوع اپیدمی ها روش های استاندارد بین المللی وجود دارد، هر کسی حق ندارد در این موضوع حرف بزند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه