اخبار داغ

فرماندار خرم آباد:

هیچ موردی از بیماری کرونا در لرستان وجود نداشته است

هیچ موردی از بیماری کرونا در لرستان وجود نداشته است
فرماندار خرم آباد با اشاره به شایعاتی مبنی بر شیوع ویروس کرونا در لرستان گفت: خوشبختانه تاکنون بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان لرستان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر طولابی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به شایعاتی مبنی بر شیوع ویروس کرونا در استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان لرستان وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 وی افزود تنها یک فرد مشکوک به این ویروس با مراجعه به یکی از بیمارستانهای خرم آباد مورد آزمایش قرار گرفته که خوشبختانه جواب منفی بود و ظاهرا دچار آنفولانزا شده است.

,

فرماندار خرم آباد عنوان کرد: جهت پیشگیری از این ویروس صبح امروز جلسه ای  با حضور دستگاه های بهداشتی و متولی در استانداری برگزار که در این جلسه مقرر شد کلیه تجهیزات و امکانات دارویی و درمانی جهت پیشگیری از این بیماری در سطح استان فراهم شود.

,

وی بیان کرد:با توجه به برگزاری  انتخابات در سراسر کشور دشمنان نظام به دنبال فرصت هستند که مانع حضور چشمگیر مردم در انتخابات شوند برهمین اساس مردم به شایعات توجه نکنند. 

,

طولابی گفت: از مردم در خواست داریم توصیه های بهداشتی را جهت پیشگیری از ابتلا به  ویروس کرونا که از طریق صدا و سیما و مراکز بهداشتی توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه