اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

وجود ۱۴۸۹ شعبه اخذ رای در لرستان/استفاده از استامپ برای اثر انگشت الزامی نیست

وجود ۱۴۸۹ شعبه اخذ رای در لرستان/استفاده از استامپ برای اثر انگشت الزامی نیست
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی در استان هزار 489 شعبه اخذ رای در سراسر لرستان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک محمود ثمینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی در استان هزار ۴۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان در نظر گرفته شده و  تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده که مردم با آرامش در پای صندوقها حاضر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تمام عوامل انتخابات آماده خدمت رسانی هستند تا آرای مردم را جمع آوری کنند.

,

وی در رابطه با کرونا گفت: با توجه به مسئله کرونا و برای پیشگیری از کرونا ویروس، تدابیر خوبی اندیشیده شده و برای پیشگیری، ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان به توافق رسیدند که برای  گرفتن اثر انگلشت این مورد حذف و الزامی برای اثر انگشت با استامپ نخواهد بود.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: مردم با خیال راحت و بدون دغدغه در پای صندوق های رای حاضر شوند  و این رای گیری به مدت ۱۰ ساعت است و پس از آن بنا به درخواست فرمانداران و با تایید استاندار و وزیر کشور، تمدید می شود. یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر در لرستان واجد شرایط رای هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه