اخبار داغ

در حاشیه رأی گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در کرمان عنوان شد؛

معادلات دشمن با حضور حداکثری مردم محو شده است/ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین شاخصه تشکیل مجلسی کارآمد

معادلات دشمن با حضور حداکثری مردم محو شده است/ حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین شاخصه تشکیل مجلسی کارآمد
در حاشیه رأی گیری برخی از مسئولان استان ضمن تأکید بر مشارکت و حضور آحادت ملت ایران و مردم استان کرمان معتقدند که این انتخابات و حضور پر شور مردم سیلی و تو دهنی محکمی بر استکبار جهانی آمریکا و هم پیمانان او در منطقه خواهد بود و با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشورمان اقتدار می بخشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز دوم اسفند ماه، رأی گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان کرمان از ساعت 8 آغاز به کار کرد. انتخاباتی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی« انتخابات، خنثی‌کننده‌ی بسیاری از نیّتهای شومی است که آمریکایی‌ها در ذهن دارند، صهیونیست‌ها در دل دارند علیه کشور؛ انتخابات این نیّتهای شوم را خنثی میکند. این انتخابات، بدل‌فنّ مکر و کید دشمنان ایران است».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

در حاشیه رأی گیری برخی از مسئولان استان ضمن تأکید بر مشارکت و حضور آحادت ملت ایران و مردم استان کرمان معتقدند که این انتخابات و حضور پر شور مردم سیلی و تو دهنی محکمی بر استکبار جهانی آمریکا و هم پیمانان او در منطقه خواهد بود و با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشورمان اقتدار می بخشیم.

,

حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین شاخصه تشکیل مجلسی کارآمد

, حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین شاخصه تشکیل مجلسی کارآمد, حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین شاخصه تشکیل مجلسی کارآمد,

سردار غلامعلی ابوحمزه در  گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مردم ما بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده اند و به توطئه های دشمن در ابعاد مختلف آگاه هستند.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود: امروز مردم ما از بصیرت کافی برخوردار هستند از این رو نباید هیچ عاملی باعث عدم حضور حتی یک فرد در پای صندوق های رای شود.

,

وی مطرح کرد: انتخابات یک تکلیف ملی، شرعی، دینی و قانونی است، تکلیف دیگری که در این دوره انتخابات افزوده شده شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان این شهید بزرگوار است که حضور مردم در پای صندوق های رای را دو چندان کرده است.

,

سردار ابوحمزه گفت: مردم ما در کمنیت و کیفیت حضور گسترده، وسیع و معناداری خواهند داشت و به استکبار جهانی نشان خواهند داد که مردم ایران، مردمی معتقد به اسلام و ارزش ها هستند و به هیچ عنوان دست از اصول و مبانی خود نمی کشند.

,

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان در ارتباط با شرایط لازم برای تشکیل مجلسی قدرتمند عنوان کرد: حضور حداکثری مردم و ملاک قرار دادن معیارهای انتخاب نماینده اصلح که توسط رهبر فرزانه انقلاب تبیین شده و در نهایت انتخاب نمایندگان شایسته مقدمات تشکیل مجلسی کارآمد را فراهم می کند.

,

وی ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند که به افرادی مومن، شجاع، انقلابی و دارای مدیریت جهادی که به دنبال اجرای عدالت باشد، ساده زیست و دشمن شناس باشند و مواضع کاملا روشنی در مقابل استکبار اتخاذ کنند، رای دهند.

,

سردار ابوحمزه ابراز کرد: اگر مردم به هنگام رای دادن به این موارد دقت داشته باشند و اصلح ترین را انتخاب کنند قطعا مجلسی قوی برای ۴ سال آینده تشکیل می شود.

,

آراء حداکثری مردم پشتوانه قدرتمند نمایندگان برای اتخاذ تصمیم های حیاتی

, آراء حداکثری مردم پشتوانه قدرتمند نمایندگان برای اتخاذ تصمیم های حیاتی, آراء حداکثری مردم پشتوانه قدرتمند نمایندگان برای اتخاذ تصمیم های حیاتی,

یدالله موحد در حاشیه برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تلاش رسانه های بیگانه برای دلسرد کردن مردم از نظام و عدم حضور در انتخابات به خبرنگار ما گفت: معاندین و دشمنان انقلاب از حربه های گوناگون برای وارد کردن آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند و این دشمنی همچنان ادامه خواهد داشت.

,

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در همه عرصه های انتخاباتی راهکار دشمن تلاش برای کاهش حضور مردم در میدان بوده است اما مردم ما هوشیار و بصیر هستند، حساسیت این مقطع زمانی را درک کرده و پاسخ مناسبی به این شایعات خواهند داد.

,

وی افزود: حضور حداکثری مردم پشتوانه ای محکم برای تشکیل مجلسی قدرتمند و با اراده است بنابراین عملکرد قدرتمند نمایندگان ارتباط مستقیمی با میزان رایی که مردم به آن ها دادند، دارد و با قدرت و جسارت بیشتری می تواند تصمیم بگیرد.

,

مردم با حضور و انتخاب اصلح؛ آینده کشور را رقم می زنند

, مردم با حضور و انتخاب اصلح؛ آینده کشور را رقم می زنند, مردم با حضور و انتخاب اصلح؛ آینده کشور را رقم می زنند,

علی اکبر مشرفی عضو شورای اسلامی شهر کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات و رأی دادن بدون در نظر گرفتن هر خط و خطوطی موجب تقویت نظام می شود، گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که همگان باید از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کنیم.

,

وی ادامه داد: هر قدر  تعداد رأی دهندگان بیشتر باشد، قطعا اقتدار ما نیز بیشتر خواهد بود و در این میان امکان برخورد با آمریکا و هم پیمانان این دولت در شرایطی که ما را در تحریم های ظالمانه قرار داده اند قطعا بیشتر خواهد شد و توقع این است که با حضور در این انتخابات سیلی محکمی را به آمریکا تحریم گر بزنیم.

,

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر اینکه همه ما با رأی دادن نظام جمهوری اسلامی ایران را تأیید خواهیم کرد، عنوان کرد:  مجلس شورای اسلامی رکن بسیار رکین در نظام جمهوری اسلامی ایران است و نمایندگان در مجلس تأثیر بسیار زیادی بر عملکرد دولت دارند.

,

مشرفی با بیان اینکه نمایندگان با تصویب قوانین می توانند راهگشای مسائل بسیار مهمی مردم باشند، تصریح کرد: انتخاب اصلح بسیار مهم است؛ در بین کاندیدا باید فرد اصلح تر و توانا تر را انتخاب کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط سخت قرار گرفته ایم باید فردی را انتخاب کنیم که با مسائل مربوطه آشنا باشند و امیدواریم با حضورمان در کنار صندوق رأی و با انتخاب اصلح آینده کشور خود را رقم بزنیم.

,

حضور هر مسلمان پای صندوق های رأی جهاد عمومی است

, حضور هر مسلمان پای صندوق های رأی جهاد عمومی است, حضور هر مسلمان پای صندوق های رأی جهاد عمومی است,

حجت الاسلام و المسلمین حسین الله وردی مدیریت حوزه علمیه کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه تمامی حرکات اجتماعی یک انسان مسلمان و متدین معنادار و تأثیر گذار است، گفت: بهترین تعبیر برای حضور در انتخابت را مقام معظم رهبری داشتند.

,

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند شرکت در انتخابات یک جهاد عمومی است؛ جهاد واژه ای است که در آیات قرآن، احادیث معصومین علیه السلام آمده است که در برابر دشمن جهاد کنیم و جهاد عرصه صف بندی مومنین در برابر غیر مومنین و کافران است.

,

مدیریت حوزه علمیه کرمان با تأکید بر اینکه حضور هر مسلمانی پای صندوق رأی معنا دار است که معنای آن جهاد عمومی است، تصریح کرد: در این جهاد عمومی یک مرحله حضور مردم است و مرحله دیگر انتخاب اصلح افراد است.

,

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی تأکید کرد: با حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کشورمان اقتدار می بخشیم، عنوان کرد: با انتخاب اصلح افراد، در جهت منافع ملی کشورمان قدم بر می داریم.

,

وی ابراز کرد:  انتخابات امسال با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی عجین شده است و بهتر است که مردم در این عرصه نیم نگاهی به شخصیت سردار سپهبد شهید سلمیانی و همرزمان ایشان داشته باشند و از آنان کمک گیرند که بتوانند افرادی را انتخاب کنند که در اقتدار کشور و نظام تأثیر گذار باشند.

,

مجلس قوی با مشارکت حداکثری مردم شکل می گیرد

, مجلس قوی با مشارکت حداکثری مردم شکل می گیرد, مجلس قوی با مشارکت حداکثری مردم شکل می گیرد,

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش بر این بوده است که مردم در تمامی صحنه های مدیریت کلان کشور حضور داشته باشند، گفت: نقش مردم در هر انتخابات اثر گذار است.

,

وی با بیان اینکه این مسئله نشان می دهد هویت جمهوری اسلامی یک انقلاب مردمی است، تصریح کرد: مجلس نهادی است که وظیفه قانون گذاری و نظارت بر دولت را انجام می دهد و بسیاری از لوایح و قوانین در فضای مجلس پیش می رود؛ بنابراین هر چه مجلس قوی تر شکل گیرد، قطع به یقین اثر گذاری آن بیشتر خواهد شد.

,

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز کرد: از جمله مواردی که می تواند به شکل گیری مجلس قوی کمک کند حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات است؛ چرا که هر چه تعداد افراد شرکت کننده بیشتر باشد مجلس قوی تری را خواهیم داشت.

,

حجت الاسلام و المسلمین حقانی اظهار کرد: سابقه مشارکت و حضور ملت  ایران در تاریخ انقلاب اسلامی همواره بالا بوده است؛ بنابراین توقع این است که در این دوره نیز مردم با تمام گرفتاری ها و گله مندی هایی که دارند شرکت کنند؛ ان شاالله این انتخابات موجب می شود که اگر گله مندی نسبت به فضای مدیریت کشور داشته باشیم با انتخاب صحیح تغییر خواهد کرد.

,

معادلات دشمن با حضور حداکثری مردم محو شده است

, معادلات دشمن با حضور حداکثری مردم محو شده است, معادلات دشمن با حضور حداکثری مردم محو شده است,

حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛  در طول چهل و یک  سال از انقلاب یکی از مولفه های اقتدار نظامی اسلامی حضور پر رنگ مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بوده است، گفت: در هر انتخاباتی که با شرکت کنندگی و مشارکت بالای مردم مواجه شدیم، جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و دشمن ملت ما را بهتر شناخت و اعتماد به نفس ملت نیز بالا رفت.

,

وی با تأکید بر اینکه از دیر باز معادلات دشمن علیه نظام اسلامی با حضور حداکثری مردم در انتخابات محو شده است، تصریح کرد: امروز نیز رسانه های بین المللی و سیاستمداران دنیا نگاهشان به نحوه حضور مردم در پای صندوق های رأی است؛ بنابراین ما با حضور خود می توانیم کشور خود را بیمه و امنیت آن را بالا ببریم و جایگاه خود را ارتقا خواهیم داد.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان ابراز کرد: با مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانیم مجلس قوی با نمایندگانی قوی که انتخاب اصلح ماست را وارد مجلس کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین توکلی تأکید کرد: با دقت در انتخاب اصلح، مجلسی را شکل خواهیم داد که موجب قانون گذاری بهتر و ماندگار تر خواهد شد که این امر کشور را به سمت و سوی پیشرفت، آبادانی و توسعه می برد و نتیجه ان به نسل خود ما برخواهد گشت و عدم شرکت ما در انتخابات موجب ملامت ما توسط نسل آینده خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا دارم که در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق های رأی حاضر شوند چرا که این حضور در ساعات اولیه بازتاب جهانی پیدا خواهد کرد و این امر موجب اقتدار کشور در صحنه بین المللی خواهد شد.

,
۱۴۰ هزار نفر ظرف یک ساعت رای خود را به صندوق انداختند/ آتشکده زرتشتیان شعبه فرعی برای اخذ رای دارد
, ۱۴۰ هزار نفر ظرف یک ساعت رای خود را به صندوق انداختند/ آتشکده زرتشتیان شعبه فرعی برای اخذ رای دارد, ۱۴۰ هزار نفر ظرف یک ساعت رای خود را به صندوق انداختند/ آتشکده زرتشتیان شعبه فرعی برای اخذ رای دارد,

عباس تقی زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ از آخرین آمار مشارکت مردم سخن گفت و اظهار کرد: تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۱۴۰ هزار نفر در سطح استان کرمان رای داده اند.

,

وی ادامه داد: ۷ هزار نفر از این افراد بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشته اند و ۷۰ نفر دیگر آنها بالای ۹۵ سال سن دارند.

,

تقی زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر شعب یک شعبه فرعی در آتشکده زرتشتیان برای دریافت رای زرتشتیان مستقر شده تا نماینده خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه