اخبار داغ

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه:

تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در کرمانشاه رصد می‌شود

تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در کرمانشاه رصد می‌شود
رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تخلفات احتمالی انتخابات مجلس در این استان رصد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  افشین کریمی صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حیات و ممات دموکراسی و مردم سالاری به حضور مردم بستگی دارد و وظیفه حکومت نیز برگزاری انتخاباتی سالم و ایجاد فضایی رقابتی است و تلاش وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات بر تحقق این امر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: برای تضمین سلامت انتخابات هیئت بازرسی در سطح استان تشکیل شده و در هر شهرستان یک هیئت سه نفره به عنوان هیئت مرکزی تشکیل شده است.

,

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد: برای هر صندوق سیار و هر سه صندوق ثابت یک بازرس در نظر گرفته شده است، همچنین برای هر ۱۰ صندوق یک سربازرس و برای هر شهرستان بازرسان ویژه ای توسط وزارت کشور انتخاب شده است.

,

این مسئول گفت: همه اینها به مثابه یک شبکه به صورت طبیعی مسائل و مشکلاتی که در قالب تخلفات احتمالی مطرح می‌شود رصد خواهد کرد و البته در این راستا مردم به عنوان بازرسان اصلی هستند.

,

وی عنوان کرد: در موعد مقرر با متخلفین انتخاباتی برخورد می‌شود.

,

کریمی ادامه داد: تاکنون در استان کرمانشاه هیچ یک از مقامات دولتی تخلف انتخاباتی نداشته‌اند.

,

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در صورتی که احساس شود مسئولی جانبدارانه عمل می‌کند و حق الناسی که به فرموده مقام معظم رهبری باید مدنظر قرار گیرد، را نداشته باشد وزارت کشور بدون اغماض با افرادی که قصد دخالت در انتخابات داشته باشند برخورد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه